Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: درگذشت برادر بزرگوار صالحی امیری را به وی تسلیت گفته و برای بازماندگان طلب صبر داریم. در این مجمع گزارش عملکرد فدراسیون تیراندازی در سال ۹۸ و مختصری از سال ۹۹ ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: از ابتدای ورودم چشم انداز جامعی با عنوان ارتقای جایگاه تیم‌های ملی در آسیا و جهان از طریق توسعه همه جانبه تیراندازی با کمان در کشور تا افق ۱۴۰۴ درنظر گرفتیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه بر حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم حمایت از تجهیزات و نرم‌افزار‌های فنی در این رشته داشته باشیم. با توجه به گرانی محصولات خارجی، لزوم تولید داخلی دیده می‌شود. ما هم از تولید کنندگان حمایت و خریداری کرده و به استان‌ها می‌فرستیم. در بحث کمی و کیفی مربیان و داوران در ایران و جهان نیز تلاش می‌کنیم.

شعبانی بهار یادآور شد: حضور در المپیک ۲۰۲۰ و کسب مدال در آن از برنامه‌های ما در بدو ورود بود که فعلا کسب سهمیه محقق شده و میلاد وزیری افتخار کسب سهمیه را داشت. ۶ سهمیه پارالمپیک نیز گرفتیم و به کسب مدال در این بخش نیز امیدواریم.

وی یادآوری کرد: در ۹۸ بیش از ۱۹۰ روز اردوی کامپوند و ریکرو داشتیم که همه آن‌ها منتهی به کسب سهمیه در تایلند شد. همچنین ۶ اعزام برون مرزی داشتیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با تاکید بر جوانگرایی گفت: در بازی‌های آسیایی میانگین سنی تیراندازی با کمان ایران ۳۶ سال بود و الان به ۲۱ سال کاهش یافته و ۹۰ درصد از تیم تغییر داشته است و بچه‌های با رنج سنی کمتر و توانمندی بالا به تیم تزریق شده اند و آینده خوبی برای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ رقم می‌زنند. در بخش زنان تغییر زیادی نداشتیم و میانگین سنی از ۲۹ سال به ۲۷ سال رسیده است. در ریکرو، چون درگیر کسب سهمیه هستیم با تصمیم کادر فنی تغییراتی ایجاد نکردیم.

شعبانی‌بهار در خصوص برگزاری لیگ برتر گفت: در ابتدای ورود من، سال ۹۷ لیگ با ۱۷ تیم برگزار شد و در گام نخست پخش مستقیم مسابقات را گرفتیم و سال ۹۸ شاهد افزایش ۷۶ درصدی تیم‌ها و حضور ۳۰ تیم بودیم و برای سال ۹۹ و با وجود کرونا این تعداد به ۳۲ تیم رسیده است.

وی افزود: از سال ۹۲ در بحث داوران به روز رسانی انجام شده بود، ولی در سال ۹۸ در حدود ۸۰۰ کارت جدید صادر کردیم و تعداد مشخص و افراد شناسایی شدند. همچنین ۴۸ کلاس مربیگری برگزار کردیم.


شعبانی‌بهار تاکید کرد: افزایش درآمدی ۲۵۰ درصدی داشتیم که حدود ۷ میلیارد بوده است. از ابتدای ورود ۳۰ نفر کارمند داشتیم که طی این مدت به ۱۷ نفر رسیده‌اند. با حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی فدراسیون را تحویل گرفتم و تا پایان ۹۸ حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن را پرداخت کردیم و بدهی سال ۹۷ و ۹۸ به صفر رسیده است. هر چه بدهی‌ها سبک‌تر شوند، فعالیت‌ها روان‌تر خواهد شد. تمام فعالیت‌ها را با پیش‌بینی مالی انجام می‌دهیم و تا الان یک ریال به هیچ کس حتی مربیان بدهی ندارم.

وی تاکید کرد: بزرگترین دغدغه بحث زیر ساخت‌ها بود. من گفتم سعی می‌کنم این مشکل را برطرف کنم و کار را ادامه دادیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غلامرضا شعبانی بهار فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان شعبانی بهار کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان

احمد شعبانی‌راد به بهانه روز رادیو در ایران، در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: رادیو یکی از رسانه‌های بسیار مهم در تاریخ رسانه بوده است و سابقه بسیار طولانی در این عرصه دارد.

وی با اشاره به اینکه رادیو به رسانه گرم معروف است و در طول سالیان سال در عرصه اطلاع رسانی، سرگرمی و افزایش آگاهی عمومی اثر گذار بوده، افزود: رادیو، همچنان نیز با توجه به آمار و نظرسنجی‌ها از این مزیت‌ها برخوردار است.

رئیس رادیو همدان خاطرنشان کرد: رادیو، امروزه به عنوان یک رسانه‌ای که اقشار مختلف مردم به ویژه فرهیختگان نسبت به آن اقبال دارند مطرح است.

شعبانی راد با تصریح بر اینکه این رسانه در عرصه اطلاع رسانی به موقع به دلیل سهل الوصول بودن مطرح است و در بحث افزایش آگاهی‌ها عمومی از بابت تولید محتوا در عرصه رادیو تولید سریعی دارد، گفت: امروزه، رادیو معمولاً در زمینه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

رئیس رادیو همدان در ادامه با اشاره به اینکه رادیو در همدان از سابقه زیادی برخوردار است، اظهار کرد: شبکه استانی رادیو و رادیو همدان بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و این امر باعث شده است، این رسانه در استان همدان جایگاه ویژه ای بین مخاطبان داشته باشد.

برخی مردم با رادیو زندگی می‌کنند

شعبانی راد افزود: تولید کنندگان و اهالی رادیو در استان ما از بهترین نیروهای کار بلد ما هستند، مردم ما با رادیو خاطرات خیلی زیبایی دارند خاطرات کودکی خیلی از ما با رادیو رقم خورده است و رادیو از اول صبح در تمام خانه‌ها روشن بود و اکنون هم خیلی از مردم با رادیو زندگی می‌کنند و مخاطبان فعالی در این عرصه داریم که با رادیو زندگی می‌کنند که جای قدردانی از این افراد وجود دارد.

وی تصریح کرد: رادیو همدان برنامه‌های خیلی جاندار و استخوان داری در طول سالهای تأسیس خود تا کنون داشته است و از این بابت رادیو همدان برنامه‌های فاخر خیلی خوبی دارد و طبق نظر خیلی از مخاطبان رادیو همدان نسبت به خیلی از استان‌ها قابلیت مورد تحسینی را به خود اختصاص داده است.

رئیس رادیو همدان متذکر شد: رادیو همدان از استان‌های مختلفی مخاطب دارد و این نشان از کیفیت برنامه‌های رادیویی ما دارد و این موضوع به توان برنامه سازان، مجریان و تمام پرسنل رادیو برمی‌گردد که یک شبکه منسجم از نیروهای کاربلد را دور هم جمع کرده است.

شعبانی راد اذعان کرد: تعصب داشتن بچه‌های رادیو همدان یکی از ویژگی‌های بارز این افراد است که عاشقانه در حال کار هستند و در دوره جدید تلاش خواهیم کرد برنامه‌ها را به سمت برنامه‌های میدانی ببریم و در دل مردم برنامه اجرا کنیم.

وی گفت: از اهداف دیگر رادیو این است که از حضور خود مخاطبان در تهیه و تولید برنامه‌ها بیشتر استفاده کند، یعنی مشارکت مردم را در تولید برنامه‌ها افزایش دهیم و مردم می‌توانند محتواهای خود را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.

شعبانی راد در پایان خاطرنشان کرد: در حال پیگیری افزایش حضور نخبگان در برنامه‌های رادیویی هستیم و تلاش خواهیم کرد یک قرارگاهی را در رادیو ایجاد کنیم برای اینکه افکار مردم یعنی اتاق فکر جامع در رادیو ایجاد کنیم که نیازهای مردم به سمت ما منتقل شود و ما مطابق نیازها و خواسته‌های رسانه‌ای مردم اقدام و برنامه سازی کنیم و محور اصلی ما مخاطب و مخاطب محوری یکی از ارکان رادیو است.

کد خبر 6088550

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟