Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- براساس تصمیم مسوولان، مهلت پذیره‌نویسی صندوق ETF پالایشی بار دیگر تمدید و به متقاضیان این صندوق فرصت داده شد تا تاریخ (۳۰ شهریورماه) برای پذیره‌نویسی اقدام کنند.

پذیره‌نویسی نخستین مرحله واگذاری سهام دولتی در قالب صندوق‌های قابل معامله بورسی که شامل سهام سه بانک ملت، تجارت و صادرات و دو بیمه البرز و اتکایی بود بعد از گذشت حدود سه ماه و نیم از عرضه این سهام از طریق صندوق‌های ETF در بورس که از روز یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام برای مشارکت در این صندوق‌ها در نظر گرفته شد، پذیره‌نویسی دومین مرحله از عرضه صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله به نام دارا دوم از پنجم شهریور در چهارمین روز از هفته دولت و طبق وعده داده شده از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز و تا پایان روز ۱۹ شهریور یعنی به مدت دو هفته به متقاضیان خرید این صندوق فرصت داده شد تا نسبت به مشارکت در پذیره‌نویسی این صندوق اقدام کنند اما زمان اعلام شده برای پذیره‌نویسی صندوق ETF دولتی (دارا دوم) به تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه حسن علایی، معاون سازمان خصوصی سازی به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود: براساس تصمیمات اتخاذ شده و برنامه‌های صورت گرفته تصمیم گرفته شد تا زمان پذیره‌نویسی صندوق ETF دولتی (دارا دوم) جهت مشارکت بیشتر مردم به مدت یک هفته دیگر (۲۶ شهریور ماه) تمدید شود.

حال امروز و با اتمام مهلت یاد شده، بار دیگر این زمان تمدید و متقاضیان این صندوق مهلت دارند تا روز یکشنبه (۳۰ شهریور ماه) برای پذیره نویسی اقدام کنند.

دارا دوم شامل سهام شرکت‌های پالایشگاهی، پالایش نفت تهران (شتران)، پالایش نفت تبریز (شبریز)، پالایش نفت اصفهان (شپنا) و پالایش نفت بندر عباس (شبندر) است که شیوه عرضه این صندوق مانند نخستین مرحله از عرضه صندوق سرمایه‌گذاری دولتی در نظر گرفته شد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پذیره نویسی صندوق ETF پالایش نفت دارا دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه

علی محمدی اظهار داشت: استان لرستان با تبدیل ۱۹ هزار و ۹۷۵ مجوز کاغذی به شناسه یکتا، همچنان در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف پروانه‌های کسب کاغذی قرار دارد.

وی گفت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب‌وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، عنوان کرد: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

محمدی، افزود: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد و شماره‌سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی تأکید کرد: مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و مراکز دولتی به دارندگان مجوز‌های قدیمی خدماتی ارائه نخواهند داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در قزوین
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد