Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم:  سرهنگ عین‌اله جهانی درباره کلیپ منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی با عنوان "ضرب و شتم راکب موتورسیکلت توسط مأموران راهور" اظهار کرد: این اتفاق توسط پلیس راهور استان خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در محدوده میدان فهمیده، عوامل پلیس راهور منطقه دو راهور شهر مشهد تعدادی موتورسیکلت متخلف را متوقف و به داخل کفی حمل موتور منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حالیکه تقریباً طرح خاتمه یافته بود، یکی از شهروندانی که موتورسیکلتش در همان ابتدای طرح به علت ارتکاب تخلفات رانندگی مشمول انتقال به پارکینگ بود و در بالای کفی حمل موتور قرار داشته، با دو نفر از دوستانش تماس گرفته و آن‌ها را به صحنه فراخواند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یکی از دوستان شخص مذکور به محض رسیدن به محل مذکور به بالای کفی رفته و ضمن گشودن در آن، دو دستگاه از موتورسیکلت‌ها را به پایین پرتاب کرد تا به موتورسیکلت خودش که در لابه‌لای سایر موتور‌ها بود، دست پیدا کند.

جهانی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور برای جلوگیری از تخریب اموال شهروندان یا سرقت موتورسیکلت‌هایی که رسید آن‌ها تحویل مالکان شده و امانت در اختیار پلیس بود، وارد عمل شدند که نامبردگان ضمن توهین، فحاشی و تهدید، در ابتدای امر شروع به درگیری با مأموران کردند که تا زمان رسیدن عوامل انتظامی، کارکنان راهور در آن شرایط که (با توجه به موقعیت محل) هر لحظه امکان خطرات دیگر متصور بوده، مقاومت کرده و در نهایت تحویل عوامل گشت انتظامی شدند و موضوع به مرجع قضائی منعکس شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور بیان کرد: در همین راستا پرونده‌ای در شعبه ۲۳۲ بازپرسی مجتمع قضائی شهید رجایی مشهد مقدس در حال رسیدگی است، متهمان طبق دستور مقام محترم قضائی به زندان منتقل شدند و پرونده کماکان در حال رسیدگی است.

وی متذکر شد: درباره فیلم منتشر شده لازم به توضیح است که شخص منتشرکننده بدون اعلام واقعیت، به قصد تخریب و زیر سؤال بردن مأموران پلیس راهور، فقط صحنه‌ای را منتشر کرده که مأموران اقدام به دستگیری فرد مذکور کردند، در حالیکه در صحنه‌هایی که قسمت‌هایی از آن توسط دوربین‌های سازمان ترافیک ضبط شده، نامبردگان با توسل به زور و درگیری قصد به دست آوردن موتورسیکلت خود را داشتند که مأمور انتظامی در راستای وظایف محوله و مادامی که موفق به پیاده کردن آن‌ها نشد، با اسپری کردن افشانه به سمت آن‌ها باعث شد تا مأموران راهور بتوانند فرد مذکور را به پایین منتقل کنند، در حالیکه در فیلم منتشر شده این قسمت برش خورده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: موتورسوار متخلف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

به گزارش همشهری،  علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آن‌ها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند