Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۴ دستگاه های اجرایی برتر در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی و با حضور استاندار ایلام تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی روز چهارشنبه با حضور استاندار ایلام و مسوولان استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار و براساس ارزیابی عملکرد در سال ۹۹، از دستگاه های اجرایی به عنوان حوزه‌های برتر تجلیل بعمل آمد

این دستگاه‌ها در پنج حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه‌بندی بند ج-۱-بخشنامه جشنواره شهید رجایی)، شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای بالاترین میزان رشد، اقدام برجسته در محور برنامه‌های اصلاح نظام اداری یا فعالیت‌های تخصصی دستگاه و همچنین اقدامات برجسته تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اداره کل استاندارد ایلام(گروه تولیدی و خدماتی)، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان (گروه عمومی و قضایی)، بیمه سلامت (گروه سلامت و رفاه اجتماعی)، شرکت آب منطقه ای و راه و شهرسازی(گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت) و اداره کل ورزش و جوانان (گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی) به عنوان دستگاه‌های برتر در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

همچنین از اداره کل محیط زیست ایلام (در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان دستگاه های(برتر در شاخص های اختصاصی) تجلیل شد.

دادگستری کل و اداره اطلاعات استان نیز به عنوان دستگاه های برتر در حوزه امنیتی و قضایی و شرکت گاز ایلام نیز به عنوان دستگاه برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر واقع شدند.

همچنین در حوزه دستگاه‌های برتر درخصوص مبارزه با بیماری کوید ۱۹ و مدیریت سیل سال گذشته از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تقدیر شد.

جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت ایران، همچنین نهادینه ‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف هر سال در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برتر ایلام جشنواره شهید رجایی جشنواره شهید رجایی دستگاه های برتر دستگاه های اجرایی عنوان دستگاه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، امیرحسین هنرور به عنوان هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده در سال ۱۴۰۲ معرفی و از وی تجلیل شد.

امیرحسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده بیش از ۹ سال در زمینه عکاسی مشغول فعالیت بوده و در این مدت بیش از ۲۴ مدال و تقدیر بین المللی در جشنواره‌های جهانی را کسب کرده و تاکنون ۲۵۰ گواهی پذیرش عکس از ۳۳ کشور جهان از جمله روسیه، چین، آمریکا، کانادا و هندوستان را به دست آورده است.

حضور در نمایشگاه‌های متعدد ملی و بین المللی و انتشار آثار وی در روزنامه‌ها، نشریات و مجلات مختلف و انتخاب وی به عنوان عکاس ویژه وزارت میراث فرهنگی برای عکاسی از آثار صنایع دستی در جشنواره فجر از جمله افتخارات امیرحسین هنرور است.

دیگر خبرها

  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
  • ثبت ۲میلیون و ۲۰۰ هزار عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی
  • ثبت بالاترین رقم عملیات کانتینری طی شش سال گذشته در بندر شهید رجایی
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
  • بکارگیری ۵۰۰ جوان آموزش دیده در حوزه نفت و گاز ایلام
  • به‌کارگیری افراد آموزش‌دیده در حوزه نفت و گاز در استان ایلام
  • عملکرد دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال و رشد تولید ارزیابی می شود
  • تبدیل وضعیت بیش از ۴۰۰۰ شاغل ایثارگر در استان ایلام