Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:48:56 GMT

اخبار کوتاه حوادث در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۰۸۵

اخبار کوتاه حوادث در مهاباد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حادثه نخست، بی‌احتیاطی فردی در هنگام جوشکاری موجب بروز آتش سوزی یک کارگاه شده و این محل به همراه خودرویی که در آن قرار داشت، به خاکستر تبدیل شد.

رحمان احمدی ادامه داد: به دنبال دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه واقع در روستای "ترشکان" از توابع بخش مرکزی مهاباد ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ماموران، به محض رسیدن آتش را خاموش کردند ولی انبار و خودرو واقع در آن در آتش سوخته بود.

از بین رفتن انبار یونولیت در مهاباد

احمدی اظهار داشت: یک انبار نگهداری یونولیت در این شهرستان نیز دچار حریق شد ولی آتش‌نشانان توانستند آن را مهار و از گسترش آتش جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۲ اکیپ سازمان بلافاصله به محل اعزام شدند، گفت: بیشتر انبار یونولیت و محصولات داخل آن در آتش سوخت و خسارات مالی زیادی به بار آمد ولی در این سانحه کسی آسیب ندید.

نجات سگ گرفتار شده در لابه لای درب منزل مسکونی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: یک قلاده سگ گرفتار در یکی از منازل این شهرستان نیز با تلاش ماموران سازمان، نجات یافت.

احمدی اظهار داشت: در این حادثه قسمت گردن این سگ که در لابه لای درب منزل مسکونی گیر کرده بود و امکان خفگی آن در صورت نجات نیافتن وجود داشت، با تلاش ماموران رها شد.

وی یادآور شد: سگ گرفتار شده با کمترین آسیب دیدگی در زیستگاه مناسب خود رها شد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.

پارسال ۷۶۰ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی در مهاباد انجام شده که ۶۳۶ مورد در حوزه شهری و مابقی نیز در روستاها بوده ‌است.

برچسب‌ها آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد:  ظهر امروز سه شنبه ،۴ اردیبهشت ، گیر افتادن کودک در سازه ی بالابر در بولوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.
در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی بالابر وارد چاهک بالابر شده و روی استراکچر فلزی چاهک بالابر در طبقه دوم می ایستد و با توجه به زمان حادثه و  استفاده  نکردن ساکنان  ، کابین در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت.
آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق بالابر و حمایت کامل و اصولی از پایین برای جلو گیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه ترین زمان ممکن در بالابر را باز کردند و کودک را نجات دادند.

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد