Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت:به دنبال فرمول های جدید برای سرمایه گذاری خارجی باشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه شورای گفتگوی بخش‌ خصوصی و دولت با اشاره به  نتایج مثبت احصا مسائل ملی و استانی در این شورا گفت: مشکلات و نیازمندی ها ی خاص بخش خصوصی از مبادی مختلف دنبال شده و منجر به نتایج مفیدی برای دست‌اندرکاران امر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی خواستار تلاش بیشتر برای جذب تسهیلات ویژه کرونا شد و اظهار داشت:جذب تسهیلات کرونا در کمک به بخش خصوصی و  جبران آسیب های ناشی از کرونا موثر است و در این زمینه باید با همفکری ومشارکت استان های موفق، در جذب کامل اعتبارات کرونا تلاش کنیم. نماینده عالی دولت در استان فارس، احصا مشکلات صادرکنندگان و امور کارت های بازرگانی را از جمله مسائل مهم برای این شورا عنوان کرد و گفت : بخش خصوصی باید شرایط  خاص کشور  را درک کند و ما امیدواریم تا با مشارکت و همدلی دست‌اندرکاران امر صادرات، از این شرایط عبور کنیم.   استاندار فارس با بیان اینکه هم اکنون مشکل اساسی برای صادرات تحریم است خاطر نشان کرد: خوشبختانه علی رغم مشکلات در امر صادرات امسال شاهد رشد صعودی صادرات در فارس  بوده ایم.  رحیمی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تحول در بخش ساختمان  اظهار داشت :  با تسهیلات در نظر گرفته شده در بخش ساختمان امیدواریم شاهد بازگشت کارگران ساختمانی  غیر فعال باشیم. ‌ وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذاری خارجی نیاز به اصلاح روش ها و بهره گیری از روش های نو داریم تأکید کرد : در شرایط کنونی، جذب سرمایه‌ گذاری با تکیه به روال های گذشته، سخت و نا ممکن است و به همین دلیل باید تصمیم ها و فرمول جدیدی طراحی و اجرا کرد.  گفتنی است این جلسه با بررسی تخصصی مباحث بخش خصوصی پایان یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رحیمی فارس بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۸۴ هزار مسافر از فرودگاه شیراز

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از برقراری پروازهای فرودگاه شیراز با توجه به شرایط جوی خبر داد و گفت: از روز بیست و چهارم اسفند تا پنج فروردین جابه‌جایی ۸۴ هزار و ۶۶۲ مسافر صورت گرفته است.

فخر الدین کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در فارس، اظهار کرد: در بازه زمانی بیست و چهارم اسفند تا پنجم فروردین تعداد پرواز انجام شده ۷۴۲ پرواز بوده که ۱۶۲ پرواز خارجی و ۵۸۰ پرواز داخلی بوده است.

وی در خصوص تعداد مسافران افزود: در این بازه زمانی تعداد ۸۴ هزار و ۶۶۲ مسافر جابه‌جا شده‌اند که ۱۸ هزار و ۹۹۵ نفر خارجی و ۶۵ هزار و ۶۶۷ مسافر داخلی بوده‌اند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی، تمام پروازهای فرودگاه شیراز برقرار است و مشکل خاصی در ارائه خدمات رسانی به مسافرین وجود ندارد.

کشاورز ادامه داد: در بازه زمانی بیست و چهارم اسفند تا پنجم فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته در انجام پروازهای خارجی ۱۴ درصد افزایش داشته‌ایم.

کد خبر 739075

دیگر خبرها

  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • رکورد سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد
  • خاندوزی: رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال گذشته شکسته شد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۴ هزار مسافر از فرودگاه شیراز
  • رکورد سرمایه گذاری خارجی شکست/ چین رتبه اول سرمایه گذاری در ایران