Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 39 هزار واحدی دوباره به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد بازگشت؛ ارزش معاملات تالار شیشه‌ای هم بالغ بر 23 هزار و 234 میلیار تومان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه هفته جاری را سبز پوش به پایان رساند و شاخص کل که در هفته گذشته به کانال یک میلیون و 500 هزار واحد سقوط کرده بود؛ این هفته با رشد که به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماگر بازار سهام در جریان معاملات امروز (آخرین روز کاری هفته) با رشد 39 هزار واحدی ارتفاع یک میلیون و 700 هزار واحد دوباره پس گرفت.

شاخص بورس در ساعت نخست معاملات به رشد 49 هزار واحدی رسیده بود که ادامه روند معاملات با افزایش عرضه مواجه و از رشد شاخص کاسته شد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با 39 هزار و 505 واحد رشد به یک میلیون و 704 هزار و 98 واحد رسید. شاخص هم وزن هم با افزایش 2102 واحدی عدد 430 هزار و 202 واحد را ثبت کرد.

معامله گران در روز جاری بیش از 17 میلیارد و 347 میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب 2 میلیون و 155 هزار معامله در بورس دست به دست کردند که ارزش آن بالغ بر 17 هزار و 797 میلیارد تومان شد.

ارزش کل معاملات بازار سرمایه (بورس و فرابورس) به بیش از 23 هزار و 234 میلیارد تومان رسید و مالکیت 19 میلیارد و 797 میلیون سهم و اوراق مالی جا به جا شد.

ارزش معاملات خرد سهام هم به حدود 18 هزار و 14 میلیارد تومان رسید. همچنین در روز جاری 172 میلیارد تومان پول جدید توسط افراد حقیقی وارد بازار شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع ملی مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم با افزایش 469 واحدی به 17 هزار و 920 واحد رسید.

ارزش کل معاملات فرابورس به بیش از 5418 میلیارد تومان رسید که حاصل دادوستند 2 میلیارد و 441 میلیون سهم و اوراق مالی در قالب 729 هزار معامله بود.

سنگ اهن گهر زمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان یک میلیون هزار واحد شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس