Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:45:00 GMT

قاچاقچی اشیاء عتیقه در البرز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۴۴۱

قاچاقچی اشیاء عتیقه در البرز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز  در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قاچاق و نگهداری اشیاء عتیقه،در یک ساختمان مسکونی در "جاده ملارد"، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی از وجود اشیاء عتیقه در منزل فرد مورد نظر اطمینان یافته و با هماهنگی مقام قضائی به آن جا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان با اشاره به دستگیری یک نفردر این رابطه، افزود: در بازرسی از منزل متهم تعداد یک پارچ و یک ظرف کوچک سنگی، یک عدد لوح اسطرلاب برنجی، یک کاسه و یک بشقاب مفرغی، یک صندوقچه کوچک، 58 قطعه سنگ زینتی کوچک، یک عدد کاسه مسی و یک عدد جام درب دار کوچک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه گنج یاب و 821 قطعه سکه جعلی اظهار داشت: بنابر اعلام کارشناسان اداره میراث فرهنگی، عتیقه های کشف شده مربوط به هزاره دوم قبل از میلاد(عصر آهن) است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق البرز دستگیری آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند