Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، سوسن مرندی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: رشته آموزش زبان به کمک فناوری در کشورهایی که پیشرفته هستند، وجود دارد و دانشگاه الزهرا در این رشته نسبت به سایر دانشگاه های کشور فعال تر است.

وی ادامه داد: ضرورت ایجاد این رشته و تصویب آن با وجود بیماری کرونا بیش از پیش توسط مسوولان احساس و برای اولین بار در کشور و منطقه، رشته آموزش زبان با فناوری های نوین راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا تصریح کرد: اولین گروه دانشجویان این رشته، در بهمن ماه ۹۹ جذب می شود.

مرندی اظهار داشت: محتوای درسی این رشته با کمک و استفاده رایانه، ربات، واقعیت مجازی، تولید محتوای مجازی و تجهیزات مجازی و الکترونیکی ارائه می شود. 

وی در توضیح این رشته جدید عنوان کرد: رشته آموزش زبان به طریق فناوری های نوین، زمینه بسیار خوبی برای ارتباط صنعت با جامعه و همچنین گسترش ارتباطات بین المللی است و به طور کلی تمام شاخصه ها برای نسل جدید دانشگاهی در این رشته دیده شده است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش زبان دانشگاه الزهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش زبان دانشگاه الزهرا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش زبان دانشگاه الزهرا اخبار کنکور آموزش زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به اقدامات و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی اقدام به برگزاری کلاس‌های دروس ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شیوه تعاملی و مداخله یادگیری عمیق در واحد تبریز و تعدادی از واحد‌های منتخب کشوری کرده است.

در این راستا از استادان دانشگاه آزاد اسلامی چند نفر انتخاب شدند که مینا اتفاق دانشیار گروه ریاضی و احد اصغری استادیار گروه فیزیک در دوره‌ها و کارگاه‌هایی که توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شرکت و پس از اخذ گواهی لازم برای تدریس دروس مذکور به روش مداخله یادگیری عمیق اقدام به برگزاری کلاس‌های مذکور به شیوه تعامل و رایج سنتی کرده است.

در این طرح برای هر درس ریاضی ۲ و فیزیک ۲، دو کلاس برای هر یک از استادان مذکور به شیوه تعاملی و شیوه سنتی و با تعداد ۳۵ نفر در هر کلاس در حال برگزاری است که در شیوه تعاملی نحوه تدریس استادان، نحوه برگزاری امتحانات دوره‌ای، ارزیابی دوره‌ای دانشجویان و سایر موارد دارای رویکردی نوین است.

در انتهای نیمسال تحصیلی نتیجه برگزاری این کلاس‌ها در دو حالت سنتی و تعاملی بررسی خواهد شد و برای سال تحصیلی آینده نیز تعداد کلاس‌های بیشتری با رویکرد نوین و مداخله یادگیری عمیق در واحد‌های دانشگاهی و واحد تبریز توسط معاونت علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند