Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تضاد مستکبران عالم با اسلام و پرچم لا اله الا الله گفت: مسلمین جهان باید بدون هیچ گونه سستی به پا خیزند و راه مقاومت، جهاد و مبارزه را تقویت کنند. - اخبار استانها -

آیت‌الله اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه دو نوع دیدگاه در ارتباط با توهین مجله فرانسوی "شارلی ابدو" به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) وجود دارد اظهار داشت: نگاه ساده بینانه‌ای که یک رسانه‌ غربی خودش تصمیم گرفته جسارت و هتک حرمتی به پیامبر اسلام(ص) و مقدسات دیگر ما داشته باشد از عمق اندیشه و فکر برخوردار نیست‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در نگاه دوم تخاصم بین نظام حق و باطل مطرح است، افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران تضاد مستکبران اهل خصومت و چپاول گران عالم با مسلمین، اسلام و پرچم لا اله الا الله آغاز شد.

بیانیه جبهه جهادگران در محکومیت توهین به پیامبر(ص)توهین به پیامبر (ص) نشانگر ضعف دشمنان استنماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: توهین به پیامبر اسلام توهین به همه ادیان آسمانی و الهی است

اسلامی ادامه داد: این مستبکران اهل جدال، ظلم، ستم و بی‌انصافی یک روزی قرآن را به آتش می‌کشند، روزی به سراغ مقدسات و حرم‌های مطهر امامان و رهبران اسلام می‌روند و حرم عسکریین در سامرا را منفجر می‌کنند، روزی سردار سلیمانی را ترور می‌کنند، روزی رئیس جمهور فرانسه را به عراق و لبنان برای فتنه‌انگیزی می‌فرستند و روزی نیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) توهین می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم اتحاد مسلمانان جهان جهت تقویت جبهه مقاومت گفت: مسلمین جهان باید بدون هیچ گونه سستی به پا خیزند و راه مقاومت، جهاد و مبارزه که راه شهید سلیمانی بود را تقویت کنند تا با کمک و عنایت خداوند متعال به پیروزی نهایی برسیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعتراض پیامبر اکرم ص رسول اکرم استانداری قزوین تجمع پیامبر اکرم ص رسول اکرم استانداری قزوین تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قنادزاده ظهر پنجشنبه با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کرد: مرگ برای انسان در قامت های مختلفی ظاهر می شود که بهترین و والاترین مرگ ها، شهادت در راه خدا است.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور بیان کرد: حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانه عجز این رژیم سفاک بود که پس از عملیات طوفان الاقصی و کشتار بی رحمانه مردم غزه دستاوردی نداشتند.

وی اضافه کرد: خون فرماندهان شهید ما در حادثه کنسولگری ایران در سوریه، مسیر نابودی رژیم اشغالگر قدس را هموار کرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد بیان کرد: این امر به دلیل حضور مجاهدان در میدان نبرد و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و از خودگذشتگی آنان سبب شد این اقتدار و امنیت امروز در کشور حاکم باشد.

قنادزاده ابراز کرد: متاسفانه امروز برخی از سران کشورهای استکباری و همچنین مرتجع منطقه از رژیم اشغالگر قدس که همانند درخت بی ریشه ای است حمایت می کنند که خیانت آنان از اذهان مسلمین و آزادی خواهان جهان پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات وعده صادق که موجب خرسندی علاقمندان به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شد مقدمه انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) باشد و پیروزی نهایی اسلام محقق شود.

کد خبر 6082150

دیگر خبرها

  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»