Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به مسابقات مسترز رم 2020.

مسترز رم شروع به کار کرده و نگاهی داریم به مسابقات برگزار شده این مسترز 1000 امتیازی.

به گزارش طرفداری، مسترز رم با شکست عجیب استن واورینکا پیگیری شد. در ادامه این مسابقات، استن واورینکا، بخت دهم قهرمانی این مسترز، 2-0 برابر لورنزو موستی 18 ساله شکست خورد و خیلی سریع از دور مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واورینکا که از گرند اسلم یو اس اوپن انصراف داده بود و بعد از مدت ها به بازی ها برگشته، در ست نخست 6-0 از حریف ایتالیایی اش شکست خورد و اصطلاحا بیگل شد. واورینکا بسیار در سرویس های نخست ضعیف کار کرد و عملکرد بدی داشت. در ست دوم بازی نزدیک دنبال شد و کار به تای بریک کشید که در اینجا موستی بسیار بهتر ظاهر شد و حریف کهنه کارش را 2-7 شکست داد تا راهی مرحله بعد شود. جالب است بدانيد كه موستى در سال 2002 به دنيا آمده، يعنى همان سالى كه واورينكا به بازيكن حرفه اى تبديل شد!

از دیگر نتایج جالبی که تا اینجا رقم خورده می توان به شکست الکس دمینور مقابل دومینیک کوپفر آلمانی اشاره کرد. دمینور که تا جمع 8 تنیسور برتر یو اس اوپن رسیده بود، 2-1 مغلوب حریف آلمانی اش شد تا خیلی سریع از این رقابت ها حذف شود. کوین اندرسن نیز در دور نخست رقابت ها مقابل اوگو هومبه فرانسوی شکست خورد و حذف شد. آمریکایی ها که در یو اس اوپن خوب ظاهر نشده بودند، در اینجا هم خیلی سریع کنار رفتند. سم کوئری، تیلر فریتس و تنیس سندگرن همگی در دور اول این رقابت ها شکست خوردند و کنار رفتند. در مهم ترین دیدار امروز، رافائل نادال در اولین دیدار خود بعد از بازگشت باید به مصاف پابلو کارنیو بوستا برود. در بخش زنان تا به نتیجه عجیب و شگفتی رخ نداده است. ویکتوریا آزارنکا، کارولینا پلیشکووا و سیمونا هالپ امروز بازی دارند و سایر مدعی ها نیز تا به اینجا کارشان را با برد شروع کرده اند.

بیشتر بخوانید:

یو اس اوپن 2020 | دومینیک تیم با ثبت کامبکی رویایی برای اولین بار قهرمان مسابقات گرند اسلم شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسترز رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول با آنالیز بازی‌های حریف در سه دیدار گذشته، شیوه‌های کنترل بازی قرقیزستان و استفاده از فضاهای خالی را برای زدن ضربه نهایی به بازیکنان یادآوری کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان اهمیت این بازی در راه قهرمانی و صعود به جام جهانی، نکات فنی و نحوه مقابله با حریف را ارائه کرد و گفت: این یک قرقیزستان دیگر است، بازی‌های گذشته را فراموش کنید، این تیم ژاپن را شکست داده و بدون شکست صعود کرده است. شما باید از دقیقه یک برای پیروزی و شادی دل مردم بجنگید.

ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل قرقیزستان صف‌آرایی می‌کنند.

کد خبر 6087243

دیگر خبرها

  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد