Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از مشخص کردن هدف تولید محتوا، قدم مهم بعدی این است که بدانید دقیقاً چه کسی قرار است محتوای شما را ببیند یا آن را بشنود.

تولید محتوای متنی و همچنین بازاریابی محتوا، یکی از بهترین روش‌ها برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما محسوب می‌شود. در حقیقت با استفاده از محتوای خوب، می‌توانید کاری کنید که دیگران دائماً درباره محصولات یا خدمات شما حرف بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار به یک برنامه ریزی دقیق و یک استراتژی گام به گام نیاز دارد. بین تصمیم برای تولید محتوا و انجام دادن این کار، شما باید بدانید که یک محتوای باکیفیت چطور تولید می‌شود و چقدر روی فعالیت‌های شما اثر می‌گذارد. اگر در این زمینه مرتکب اشتباه شوید، طبیعتاً نتایج دلخواه خود را دریافت نخواهید کرد.

تقریباً همه کسب و کار های بزرگ و کوچک، امروزه به اهمیت محتوا پی برده‌اند. میزان تولید محتوا در این کسب و کار ها نسبت به چند سال گذشته، رشد قابل توجهی داشته است. توجه همگانی به این موضوع از جهت عمومی‌تر شدن آن یک اتفاق مثبت به نظر می‌رسد اما اگر شما هم قصد تولید محتوا با کیفیت را دارید، باید بدانید که یک رقابت بسیار بزرگ در این زمینه به وجود آمده و پیروز شدن در این رقابت، هرگز کار ساده‌ای نخواهد بود. یک استراتژی درست برای تولید محتوا، نقشه راه را به شما نشان می‌دهد. این استراتژی به شما نشان می‌دهد که باید به دنبال چه چیزهایی بروید، از چه چیزهایی صرف نظر کنید و بیشتر روی چه مسائلی دست بگذارید.

تولید محتوا به شکل مطلوب، اصول و جزئیاتی دارد که شما نباید به سادگی از آن‌ها غافل شوید. در تاک مارکتینگ، تولید محتوا با توجه به همه جزئیات انجام می‌شود. این شرکت با استفاده از یک گروه جوان، متخصص و پرانگیزه، جذاب‌ترین و متنوع‌ترین محتواهای ممکن را در دسترس شما قرار می‌دهد تا به اهدافی که در زمینه کسب و کار خود دارید، دست پیدا کنید.

1- هدف از تولید محتوا را مشخص کنید

قبل از آن که به سراغ تولید محتوا بروید، باید از خودتان بپرسیم که اصلاً چرا به دنبال تولید این محتوا هستید.
تولید محتوا با یک هدف و در حقیقت یک انتخاب شروع می‌شود. شما باید بدانید که در حال ساختن چه چیزی هستید و قصد دارید چه میزانی از افراد را به طرف محصولات یا خدمات خود بکشانید. دانستن همه این مسائل به شما کمک می‌کند تا کار خود را بهتر و دقیق‌تر آغاز کنید.

اگر همه محتواهایی که شما تولید می‌کنید با یک هدف مشخص و در یک مجرای معین باشند، شانس موفقیت شما به مراتب بیشتر خواهد بود. محتواهای شما می‌توانند مثل قطعه‌های پازل در کنار هم قرار بگیرند و کلیت دلخواه شما را به نحو مطلوب تشکیل بدهند.

2- مخاطب خود را به دقت شناسایی کنید

پس از مشخص کردن هدف تولید محتوا، قدم مهم بعدی این است که بدانید دقیقاً چه کسی قرار است محتوای شما را ببیند یا آن را بشنود.

بخش مهمی از مسئله تولید کردن محتوای باکیفیت، به برقراری ارتباط با مخاطب و گرفتن بازخورد از او بستگی خواهد داشت. این بازخوردها می‌توانند تا حدود زیادی راه را به شما نشان بدهند و در شناخت سلیقه جامعه هدف، بسیار مؤثر باشند.

برای مثال اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که مستقیماً با نوجوان‌ها سر و کار دارد، باید ادبیات خود را متناسب با دید و نوع نگاه نوجوان‌ها تغییر بدهید. این کاری است که به شما کمک می‌کند تا بازخوردهای به مراتب مطلوب‌تری به دست بیاورید و بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرید.

همچنین این موضوع بسیار اهمیت دارد که شما الگوی رفتاری مخاطب خود را نیز مورد شناسایی قرار بدهید. برای مثال باید بدانید که اکثریت جامعه هدف شما از کدام موتور جستجو استفاده می‌کنند، به کدام شبکه اجتماعی علاقه نشان می‌دهند و در فضای آنلاین چه رفتارهایی را بروز می‌دهند.

3- دائماً به روز باشید

برای به وجود آوردن تحول در محتوا، هیچوقت دیر نیست. در دنیای امروز محتوای باکیفیت، محتوایی است که کاملاً به روز باشد و از زمان جا نماند.

اگر مخاطب احساس کند که تاریخ مصرف محتوای شما سپری شده یا اطلاعات جدیدی منتشر شده که با نگاه شما همخوانی ندارند، بدون شک و تردید محتوای تولید شده شما را پس خواهد زد. پس همواره به روز باشید و خودتان را با آخرین تغییرات در حوزه‌ای که در آن فعالیت دارید، هماهنگ کنید.

4- به سراغ ایده‌های جدید بروید

از تجربه کردن ایده‌های جدید در محتوای خود هراسی نداشته باشید. گاهی همین ایده‌های جدید، جذاب‌ترین خروجی‌ها را رقم می‌زنند و با بیشترین بازخوردها روبرو می‌شوند. فراموش نکنید که بسیاری از روش‌ها، قبل از شما نیز آزمایش شده‌اند. پس اگر حتی یک روش جدید ندارید، بهتر است نوع جدیدی از روایت را به وجود بیاورید تا محتوای شما با استقبال بیشتری روبرو شود.

5- فرمت مطلوب را شناسایی کنید

با توجه به کاری که انجام می‌دهد و بر اساس نیازهایی که دارید، بهتر است تنها از یک نوع محتوا برای خود استفاده نکنید. برای مثال بهتر است گاهی به سراغ محتوای متنی بروید و گاهی محتواهای صوتی و ویدئویی را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

6- قصه گوی برتر برنده است

این یک اصل بسیار مهم در دیجیتال مارکتینگ است که موفق‌ترین استراتژی‌های تولید محتوا بر پایه داستان گویی شکل می‌گیرند. در حقیقت اگر تولید محتوای شما بر پایه یک داستان جذاب و حتی یک تجربه شخصی باشد، موفقیت آن قابل توجه تر خواهد بود.

7- از افراد متخصص بهره ببرد

هیچ اشکالی ندارد اگر در یک زمینه، تخصص کافی ندارید. این راه پیش روی شما خواهد بود که از افراد متخصص در این حوزه‌ها استفاده کنید و نظرات آن را جویا شوید. از یاد نبرید که به طور کلی تولید محتوا یک فرآیند بسیار تخصصی است و بهتر است انجام آن را نیز به افراد متخصص بسپارید.

تولید محتوای باکیفیت در تاک مارکتینگ

همه استراتژی‌های تولید محتوای باکیفیت، همواره در تاک مارکتینگ به عنوان خطوط قرمز کاملاً جدی در نظر گرفته می‌شود. این شرکت با استفاده از افراد متخصص و باانگیزه در زمینه تولید محتوا، این کار را برای شما با بهترین کیفیت ممکن در فرمت‌های مختلفی انجام می‌دهد. گروه تاک با در نظر داشتن استراتژی مشتری مداری، تا امروز سوابق درخشانی در زمینه بازاریابی محتوا داشته است.

هزینه تولید محتوا در تاک مارکتینگ

اگر می‌خواهید تولید محتوای متنی را به شکل کاملاً حرفه‌ای انجام بدهید، باید این کار را به حرفه‌ای‌ها بسپارید. تاک مارکتینگ با وجود ارائه خدمات کاملاً حرفه‌ای به شما، هزینه گزافی برای تولید محتوا از شما دریافت نمی‌کند و این کار را با هزینه‌ای بسیار منطقی برای شما انجام می‌دهد. رضایت شما، همواره مهم‌ترین اصل برای گروه تاک مارکتینگ به شمار می‌رود.

برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت همراه با کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تولید محتوای متنی کافی است به سایت تاک مارکتینگ مراجعه کنید و تنها در ۶۰ ثانیه سفارش خود را آغاز کنید تا کسب و کار خود را در مسیر جهش قرار دهید.

این امر همواره تجارت شما را به سمت پیروزی پیش می‌برد. ما با استفاده از افراد دارای مهارت، باتجربه، جوان، پر تلاش و... قصد داریم همه‌ی نیازهای مخاطب شما را با تولید محتوای ارزان و مفید مهیا کنیم. برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی می‌توانید از حساب کاربری خود اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در سایت (09351887473 و 01342142195) تماس حاصل فرمایید.

رضایت شما هدف ماست.

** این محتوا تبلیغاتی است

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین تولید محتوای متنی محتوای باکیفیت باید بدانید تولید محتوا افراد متخصص محتوای شما کسب و کار کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس

ایتنا - پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.
پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.

به گفته میلیاردر آمریکایی و مالک این پلتفرم، ایلان ماسک، هزینه‌های مالی کاربران جدید ایکس تنها راه برای اطمینان از مقابله با حساب‌های رباتیک در نظر گرفته می‌شود.

این تاجر معروف خاطر نشان کرد که این هزینه‌های مالی تنها برای مدت 3 ماه توسط دارندگان حساب جدید پرداخت می‌شود و پس از این مدت استفاده از این پلتفرم رایگان می‌شود.

 
 غرامت مالی مزایای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران را به روش‌های مختلف مانند لایک کردن، نوشتن پاسخ‌ها، ارسال مجدد (ری‌پست) و همچنین ذخیره توییت‌ها برای کاربر تضمین می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده، فالو کردن کاربران و مشاهده پست‌هایشان بدون تعامل با آنها، تا سه ماه پس از ورود به پلتفرم نیازی به اشتراک ندارد. 

افشاگری‌ها حاکی از آن است که در صورت عدم پرداخت اشتراک، کاربر جدید پس از گذشت 3 ماه از ایجاد حساب کاربری خود در ایکس می‌تواند به صورت عادی محتوا را منتشر کند و با پست‌های دیگران تعامل داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • رویداد هوش مصنوعی با رویکرد تولید محتوا در زاهدان
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر