Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گرمی گفت: درقالب طرح ملی ابرار ۱۱ کیلومتر از محور‌های روستائی این شهرستان آسفالت شد.

او با بیان اینکه ۵۲ درصد از راه‌های روستائی شهرستان گرمی از آسفالت برخوردار هستند تصریح کرد: شهرستان گرمی ۶۵۵ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۳۴۶ کیلومتر آسفالته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزود:احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان گرمی و راهدارخانه لنگان از اولویت‌های کاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

وثوقی بر ایجاد بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای باهدف خدمات رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم تاکید کرد و از آماده افتتاح بودن ساختمان پاسگاه پلیس راه گرمی به بیله سوار خبر داد.

او ایمن سازی محورها، نصب تابلو و علائم، تجدید خط کشی محور‌های مواصلاتی و اقدامات مستمر راهداری در حوزه شهرستان گرمی را خاطرنشان کرد.

فرماندار گرمی نیز با قدردانی از تلاش‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در حوزه شهرستان مغان گفت: در جهت خدمت مطلوب و بی منت به مردم عزیز توجه ویژه‌ای به اعتبارات راهداری در حوزه گرمی انجام شده است.

بهشتی افزود: ۴۰ کیلومتر از روستا‌های بالای ۵۰ خانوار شهرستان گرمی از راه آسفالته برخوردار نیستند که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم شاهدمرتفع شدن مشکلات اهالی این روستا‌ها باشیم.

او بر حل مسائل و مشکلات راه‌های بخش‌های موران و انگوت، حذف نقاط حادثه خیز، ایجاد روشنایی و خط کشی محور‌های مه گیر تاکید کرد و خواستار رسیدگی به راه‌های روستایی و گردشگری داش دیبی و دومولو شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه روستایی آسفالت راه روستایی حمل و نقل جاده ای راهداری اردبیل راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود

مسعود زوارزاده گفت: بزرگراه قم - جعفرآباد یکی از محور‌های مهم و کریدوری استان قم با استان مرکزی و از سویی دیگر راه دسترسی شهرستان جعفرآباد و توابع به عنوان قطب‌کشاورزی و دامداری استان است.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جعفرآباد ترافیک ترکیبی این بزرگراه را از عوامل اصلی در تخریب و استهلاک آن دانست و تصریح کرد: تردد انواع ماشین‌آلات نیمه‌سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و ... در طول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان کرده‌است.

زوارزاده گفت: این طرح به طول ۷۰۰ مترمربع، در۲ خط رفت و برگشت از اول اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جعفرآباد در خصوص مشخصات جغرافیایی قطعه ورودی بزرگراه قم - جعفرآباد عنوان کرد: موقعیت مکانی این قطعه از بزرگراه موجب شده تا در فصول بارشی سال شاهد آب‌گرفتگی و تخریب سطوح آسفالتی آن باشیم.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ هیات دولت وقت، بخش جعفرآباد به شهرستان ارتقا پیدا کرد، این شهرستان جدیدالتاسیس از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیررسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود