Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل را تشریح نمود.

به گزارش برنا،دکتر شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه با اشاره به آمار کرونای استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده که از این تعداد ۶ نفر در اردبیل، ۲ نفر در پارس آباد، ۷ نفر در مشگین شهر، ۲ نفر در گرمی و ۱ نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۲۳ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۲۱۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۵۸ بیمار در بخش های ICU تحت مراقبت قرار دارند و متاسفانه ۶ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند که به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می کنیم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اردبیل آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد

به گزارش «تابناک» به نقل از بهمن نیوز خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت یا اتمام ظرفیت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.  بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

قیمت اینرودز ۱۴۰۳

برخی مشخصات فنی ون‌ اینرودز

ون‌باری اینرودز از یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱۴۹۹cc و گیربکس پنج دنده بهره می‌برد. فضای بار این خودرو ۲۶۲۰*۱۴۷۵*۱۲۷۰ میلی‌متر است. اینرودز از فرمان برقی و فناوری کنترل پایداری الکتریکی ESC و کنترل حرکت در سربالایی HAC و کنترل کشش TCS و نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها TPMS و… استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • اتمام مرحله آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه