Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز،  امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه به مراتب پرمخاطره تر از ۴ دهه اخیر در همه حوزه ها خواهد بود.

وی افزود: باید به سخنان دقیق مقام معظم رهبری مبنی بر فساد و جدال جدی با این پدیده شوم بپردازیم چرا که اگر ساختارها اصلاح می شد دیگر با تبعیض و فقر و بی عدالتی مواجه نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه فساد به انحراف ارزش‌ها می‌انجامد، تصریح کرد: امروز به جای تبعیض دیگر از فقر می‌ترسیم بالاخص از این پدیده که برخی از مردم ارتزاقشان را از زباله های شهر می‌جویند.

شادمهر تصریح کرد: امروز از تکدی گری کودکان کار خیابانی، از تن فروشی به دیگر آسیب‌های اجتماعی میترسیم.

وی به تلاش هژمونی رسانه ای غرب و مخالفان انقلاب در بیرون از مرزها اشاره و تصریح کرد: در این راستا باید راهبردی اتخاذ شود که با روشنگری و تنویر افکار عمومی زمینه برد مخالفان را از بین ببرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه این روزها مردم زیر چرخ گرانی و تورم در حال لِه شدن هستند، افزود: ما نمایندگان مجلس باید با وضع قوانین سنجیده و با اقدامات فوری تمام تلاش مان را در راه احقاق حقوق مردم به کار بگیریم.

شادمهر با بیان اینکه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با کمترین مشارکت مردمی صورت گرفت، یادآور شد: این مشارکت پایین یک  پیام داشت و آن اینکه مردم با صندوق‌های رای قهر کرده‌اند و این نارضایتی به دلیل بی‌خاصیتی برخی از نمایندگان و بی‌عرضگی برخی از مسئولان بوده است وگرنه مردم ما همان مردمانی هستند که هیچ گاه با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب قهر نمی‌کنند و نخواهند کرد.

وی به تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اشاره و تاکید کرد: جهانیان شاهد بود که مردم چگونه برای تشییع سردار شهیدشان در صحنه حاضر شدند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس در پایان گفت: تا دیر نشده باید کاری کنیم تا رضایت‌مندی ولی نعمتان انقلاب را به دست آوریم.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رای انتخابات جام نیوز نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند