Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:34:33 GMT

فولاد اسفراین با الحاق به فولاد مبارکه توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۸۱۳۴

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان ایمیدرو با اشاره به واحد تولیدی فولاد اسفراین گفت: به دنبال توسعه این واحد تولیدی بسیار مهم هستیم.

خداداد غریب پور در جمع خبرنگاران خراسان شمالی درتاریخ ۲۶ شهریورماه در بجنورد با اشاره به بازدید مدیر فولاد مبارکه از فولاد اسفراین اظهارکرد: چنانچه این ظرفیت ایجاد شود که این شرکت مهم به فولاد مبارکه اضافه شود،منجر به رشد و توسعه فولاد اسفراین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با شرکت آلومینیای جاجرم بیان کرد: این شرکت تنها واحد تولیدی پودر آلومینیا در کشور است و اصرار بر این داریم تا با شناسایی ذخایر جدید شرکت را توسعه دهیم.

غریب پور افزود: چنانچه در اکتشافات به ماده معدنی برسیم به طور حتم توسعه ظرفیت خواهیم داشت.

وی در خصوص تامین مواد اولیه مورد نیاز این شرکت که بوکسیت است، گفت: در برنامه طرح جامع آلومینیا، ظرفیتی که پیش بینی کرده ایم ۱.۵ میلیون تن بود که هم اکنون به ۷۸۰ هزار تن رسیده ایم.

رئیس سازمان ایمیدرو افزود: شرکت آلومینیای جاجرم تنها تولید کننده پودر آلومینیا است که در اکتشافات جدید به دنبال سرمایه گذاری جدید برای دستیابی به بوکسیت هستیم.

وی در ارتباط با معدن تاش نیز اظهارکرد: در حال حاضر برداشت ماده معدنی از این معدن به علت مسائل اجتماعی متوقف است و در حال صحبت با مردم محلی و سازمان های مردم نهاد هستیم تا مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ايميدرو فولاد اسفراین فولاد مبارکه اصفهان شرکت آلومینیای جاجرم خراسان شمالي فولاد اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

علی دیانتی معاون بهبود تولیدات‌گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سالانه به طور متوسط تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در استان تولید می‌شود، گفت: بیشترین این موادغذایی استان در شهرستان ارومیه و به مقدار ۹۰۰ تن تولید می‌شود و عمده این قارچ‌تولیدی در استان از نوع دکمه‌ای است.

وی افزود: ۶۸ واحد تولیدی‌قارچ در استان وجود دارد که بیش از ۲۰۰ نفر در این واحد‌ها اشتغال دارند.

دیانتی اضافه کرد: سرانه مصرف قارچ‌خوراکی در کشور حدود ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم است که این مصرف سرانه برای استان حدود یک تا ۱.۵ کیلوگرم برآورد می‌شود.

معاون بهبود تولیدات‌گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: امسال یک واحد تولیدی قارچ دکمه‌ای به ظرفیت ۵۰۰ تن در سال در شهرستان ارومیه در دست ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تولید و پرورش این محصول بیشتر در سالن‌های سرپوشیده است، بیان کرد: سازمان جهادکشاورزی با معرفی برای دریافت تسهیلات بانکی احداث و یا سرمایه در گردش برای واحد‌های تولیدی قارچ‌خوراکی از این واحد‌ها برای توسعه و تداوم تولید حمایت می‌کند.

دیانتی تصریح کرد: اغلب بذر مورد نیاز برای این اقدام تولیدی در واحد‌های دانش‌بنیان تولید، آماده‌سازی و در اختیار پرورش‌دهندگان قرار داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات