Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در پیامی به مناسبت ۲۶ شهریور، روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس را به تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس به مناسبت ۲۶ شهریور، روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس پیامی صادر کرد.

متن پیام مشاور استاندار و مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

 کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی، تلاشگران و پیشگامان عرصه سلامت هستند که در حوادث و بلایا مختلف، نخستین کسانی‌اند که بر بالین مصدومان و نیازمندان برای ارایه خدمات درمانی حاضر می‌شوند و صادقانه با دانش و تجربه خود، رساندن مصدومان و نیازمندان به مراکز درمانی و حفظ حیات و جان آنان را بر عهده می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرا رسیدن ۲۶ شهریور روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس»، فرصت مغتنمی است تا از بزرگوارانی که در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به صورت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی صادقانه به مردم سرزمین‌مان هستند قدردانی کنیم.

کارکنان دلسوز فوریت‌های پزشکی با فعالیت بدون وقفه و مستمر در طول شبانه روز و در شرایط سخت به ویژه در بحران‌های متعدد و بی‌سابقه استان خوزستان در سال‌های اخیر  و با هموار نمودن سختی‌ها، موجب ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه می‌شوند و در این راه حتی از بذل جان خویش دریغ نکرده‌اند.

با گرامیداشت یاد و خاطره همه عزیزانی که فداکارانه در این عرصه جانفشانی نموده‌اند امیدست با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب‌تر، افزایش سطح آگاهی، ایجاد نگرش عمومی و انتخاب سبک زندگی ایمن و سالم، شاهد کمترین میزان حوادث تلخ در کشور و استان عزیزمان باشیم.

بر خود لازم می‌دانم این مناسبت را به تمامی کارکنان شاغل در مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور به‌ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش خوزستان تبریک عرض نمایم و از خداوند منان سلامتی همراه با موفقیت و توفیق روز افزون برای این عزیزان خواستارم.

امید بن عباس

مشاور استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تبریک استانداری خوزستان برنا خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان فوریت های پزشکی و اورژانس مدیر کل مدیریت بحران روز ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران به دره خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج نفر از سرنشینان این اتوبوس کشته و شش نفر مصدوم شدند.

سیدحسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: اتوبوس حامل مسافران تبریز به سمت رشت در حال حرکت بود که حوالی ساعت ۴:۰۰ بامداد امروز در جاده اردبیل- آستارا، محدوده گردنه حیران به داخل دره واژگون شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های اورژانس ۱۱۵ بیمارستان شهید بهشتی آستارا برای امدادرسانی به مصدومان به منطقه حیران اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خاطرنشان کرد: در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده پنج نفر از سرنشینان اتوبوس در دم فوت کردند و شش مصدوم توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر حال دو نفر از مصدومان مساعد نیست، یک نفر به اتاق عمل منتقل و یک نفر به رشت اعزام شده و دو نفر نیز در بخش عمومی بیمارستان بستری هستند و حال آن‌ها خوب است.

وی گفت: در این حادثه تیم‌های اورژانس، ارتوپدی، جراحی و متخصصان بیهوشی به موقع وارد عمل شدند و درمان مصدومان همچنان در حال انجام است.

کد خبر 744732

دیگر خبرها

  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • قارچ سمی ۶ عضو خانواده نهاوندی را راهی بیمارستان کرد
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی