Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که خیلی‌ها می‌گویند ترامپ حتی گزارش‌های دولتی و سیاسی را نمی‌خواند و سواد چندانی ندارد، خود وی گفته است کتاب بحث‌برانگیز باب وودوارد را خوانده و به نظرش کتاب «حوصله سر بری» است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از گاردین، دونالد ترامپ ادعا کرده که کتاب جدید «خشم» نوشته باب وودوارد که درباره دولت خود وی نوشته شده را در یک بعد از ظهر خوانده و از نظرش این کتاب «بسیار خسته‌کننده» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب این خبرنگار سابق واشنگتن پست که با گزارش جزییات رسوایی واترگیت معروف شده بود، سه‌شنبه منتشر شد. این کتاب ۳۹۲ صفحه‌ای شامل ۱۸ مکالمه رسمی با رییس‌جمهور می‌شود.

تا به حال گزارش‌های بسیاری منتشر شده که حاکی از این بوده‌اند که ترامپ چیزی نمی‌خواند. این گزارش‌ها گفته‌اند که ترامپ نه تنها کتاب، بلکه گزارش‌های اطلاعاتی نوشته شده برای شخص خودش را هم نمی‌خواند.

مثلاً در کتاب معروف «آتش و خشم» نوشته مایکل وولف، گری کوهن مشاور اقتصادی سابق کاخ سفید می‌گوید: «بدتر از آن چیزی است که بتوانید تصورش را بکنید. ترامپ هیچ چیز نمی‌خواند. حتی یادداشت‌های یک صفحه‌ای هم نمی‌خواند و توجهی به اسناد سیاست‌گذاری و هیچ چیز نمی‌کند.»

بعضی‌ها حتی گفته‌اند ترامپ توانایی خواندن ندارد. وولف در کتابش نوشت: «او اطلاعات را به هیچ شیوه سنتی پردازش نمی‌کند. چیزی نمی‌خواند. حتی سرسری هم نگاه نمی‌کرد. بعضی‌ها باور داشتند که او عملاً بیش از یک آدم نیمه باسواد نیست.»

با این حال، رییس‌جمهور در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی فاکس اند فرزند ادعا کرد در چند ساعت کتاب وودوارد را خوانده و گفت این کتاب «بسیار سبک وزن است و او درکی از ماجرا ندارد.»

کتاب «خشم» تا به حال به شدت بحث‌برانگیز شده است. یکی از دلایل اصلی آن این بوده که ترامپ در یکی از مصاحبه‌های رسمی کتاب که صدای آن هم ضبط شده، به وودوارد می‌گوید از همان ابتدا می‌دانسته کووید -۱۹ چقدر خطرناک است، اما در منظر عموم خطر آن را بسیار پایین جلوه داده و گفته خطر آن از آنفلوانزا هم کمتر است.

ترامپ در اشاره به کارل برنستین، همکار وودوارد در ماجرای واترگیت، گفت: «کتاب وودوارد و برنستین را خواندم، طرف اصلاً بلد نیست بنویسد، کتاب برایم خیلی حوصله سر بر بود. خیلی حوصله سر بر بود. نادرست بود.»

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی گاردین دونالد ترامپ باب وودوارد گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند

وزیر دفاع پاکستان با تکرار اتهامات اسلام‌آباد علیه افغانستان مبنی بر کارشکنی حاکمان آن در مبارزه با تروریسم، همسایه خود را «منبع ترور و منشأ حوادث تروریستی در پاکستان» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، اظهارات تند خواجه محمد آصف درحالی عنوان می‌شود که پاکستان طی یک هفته گذشته شاهد حوادث سریالی تروریستی در بندر گوادر، شهر تربت در ایالت بلوچستان و حمله انتحاری علیه مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا بوده است.

دولت و ارتش پاکستان، «تروریست‌های تحت حمایت عوامل خارجی» را به دست داشتن در این حملات به ویژه عملیات انتحاری علیه اتباع چینی می‌دانند.

وزیر دفاع پاکستان در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بار دیگر افغانستان را به دلیل عدم پیشرفت در ریشه کنی تروریسم سرزنش کرد و خواستار تشدید کنترل های مرزی برای کاهش این تهدید شد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش حوادث تروریستی، نیاز به تغییر اساسی در وضعیت مرزی وجود دارد. منشأ تروریسم در پاکستان، در افغانستان است و با وجود تلاش های ما، کابل هیچ پیشرفتی در این راستا ندارد.

خواجه محمد آصف گفت: متاسفانه با وجود آگاهی طالبان افغانستان از مخفیگاه های تروریسم، تروریست ها آزادانه از خاک این کشور علیه پاکستان دست به عملیات می‌زنند.

وزیر دفاع پاکستان با تشریح وضعیت پیچیده مرزی با افغانستان تاکید کرد: همکاری کابل (برای مقابله با تهدید تروریسم) در دسترس نیست. مرز پاکستان و افغانستان با دیگر مرزهای سنتی بین المللی متفاوت است. پاکستان باید تمام قوانین و روش‌های بین المللی را در این مرز اجرا کند تا تردد تروریست ها متوقف شود.

وی تاکید کرد که تسهیلات سفر به پاکستان از طریق گذرنامه معتبر و اخذ روادید همچنان ادامه خواهد داشت.

پاکستان همسایه غربی خود یعنی افغانستان را به کم کاری در مبارزه با تروریسم به ویژه نیروهای ضدپاکستانی موسوم به تحریک طالبان پاکستان متهم کرده و تاکید دارد که طالبان پاکستانی آزادانه در خاک افغانستان تردد و دست به حملات علیه پاکستان می‌زنند؛ اتهامی که دولت‌های سابق و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان را رد می‌کنند.

حکومت سرپرست طالبان در افغانستان با نادرست خواندن اتهامات طرف پاکستانی از اسلام‌آباد خواسته تا به جای متهم کردن همسایگان راهکار مشکلات خود را در داخل جستجو کند.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • مبادا شعر به انزوا برود!
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!
  • برج «طغرل» ؛ قدیمی ترین برج تهران مسافران را فرا می خواند
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • آقای قربانی با صدای شما عاشق شدیم...
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • کدام شاعران در دیدار با رهبر انقلاب شعرخواندند؟ + متن و فیلم
  • سفیر اسرائیل تصویب قطعنامه آتش بس در غزه را شرم آور خواند
  • رژیم صهیونیستی تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه را شرم‌آور خواند