Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالله کیاکجوری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت : پرداخت این میزان تسهیلات در سال جاری برای ۲۸۹ پرونده با اشتغال ۴۸۰ نفر از سوی بانک های عامل صورت گرفته است.

وی افزود : در حال حاضر نیز ۶۳۳ پرونده با اشتغال یک هزار و ۵۸۵ نفر برای دریافت ۱۹ میلیارد و ۴۱۰میلیون تومان تسهیلات در شعب بانک های عامل در این شهرستان در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعاون چالوس گفت : هم اکنون ۶۴۰ پرونده دیگر متقاضیان با اشتغال یک هزار و ۵۹۷ نفر در مرکز استان در حال بررسی است که امیدواریم پس از تکمیل بررسی ها ، هر چه زودتر برای پرداخت تسهیلات ۱۹ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومانی به بانک های شهرستان ابلاغ شود.

وی افزود : مهلت ثبت نام برخورداری از تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای بیمه نشده تا پایان شهریور است و متقضایان می توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

فرماندار چالوس نیز در این جلسه با اشاره به بازگشت سه واحد راحد به چرخه تولید در شهرستان گفت: با پی گیری های صورت گرفته از ۱۸ واحد تولیدی بزرگ راکد شهرستان سه واحد فعال شدند و بقیه نیز دارای مشکلاتی همچون عدم اراده صاحبان برای فعال شدن و نداشتن بازار برای تولیدات هستند.

محمدناصر زندی بر ضرورت تعامل تمامی دستگاه های اجرایی برای فعال شدن واحدهای راکد تاکید کرد و افزود : مسئولان دستگاه های مربوطه باید با حضور در محل  این واحدهای تولیدی نسبت به شناسایی مشکلات و پیگیری برای فعال کردن آنها اقدام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با فعال شدن کارگاه های تولیدی شهرستان علاوه بر رونق کسب و کار ، زمینه اشتغال برای کارگران بیشتری در این شهرستان فراهم شود.

برچسب‌ها کرونا نوشهر تسهیلات بانکی چالوس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا نوشهر تسهیلات بانکی چالوس کرونا نوشهر تسهیلات بانکی چالوس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علی نوری نژاد از جذب ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: به منظور افزایش بهره‌وری، اشتغال به کار نیروی نیمه فعال جوامع روستایی، کاهش هزینه تولید و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی طی سال گذشته ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی ۷۵ نفر در این شهرستان جذب شد.

این مسوول تصریح کرد: این تسهیلات شامل ۲۳ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، بیش از ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی، ۷۲ میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهور، ۸۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بنیاد برکت و ۶۸ میلیارد ریال از محل کمک‌های فنی اعتباری در این شهرستان جذب شد.

وی گفت: پرداخت این تسهیلات در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای ۷۵ بهره بردار و تثبیت اشتغال آنها در زیر بخش‌های زراعی، باغی، مرغداری، شیلات و گلخانه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی