Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نخست وزیر پاکستان در واکنش به عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی پس از امارات، گفت: هرگونه به رسمیت شناختن اسرائیل با مخالفت شدید مردم فلسطین مواجه می‌شود و ما نیز نمی‌توانیم مغایر با آرمان‌های ملت مظلوم این کشور تصمیم بگیریم و به حمایت خود از حل عادلانه موضوع فلسطین ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان – «عمران خان» بار دیگر بر مواضع قاطعانه خود علیه رژیم اشغالگر قدس و به رسمیت نشناختن اسرائیل تاکید کرد.

وی طی گفت وگو با شبکه پاکستانی «۹۲» افزود که اگر تمام دنیا بخواهند اسرائیل را به رسمیت بشناسند، اسلام‌آباد این کار را نمی‌کند و هرگز تصمیمی مغایر با خواسته‌های ملت فلسطین نخواهد گرفت.

نخست وزیر پاکستان تاکید کرد که ما هیچ مصالحه ای روی اصول اساسی خود مبنی بر حمایت از فلسطین و آزادی این کشور نخواهیم کرد، ما حامی فلسطینی‌ها خواهیم بود مطابق آنچه محمدعلی جناح بنیانگذار پاکستان از خود باقی گذاشت و این موضع همیشگی پاکستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: تا زمانی که راهکار عادلانه برای حل مسئله فلسطین اجرا نشود، هرگونه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی منتفی است. وقتی طرف‌های اصلی فلسطین سازش با صهیونیست‌ها را قبول ندارند ما چطور می‌توانیم آن را بپذیریم.

سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان نیز دو روز پیش در واکنش به سازش و خیانت بحرین با رژیم صهیونیستی به عنوان دومین کشور عربی که تصمیم به برقراری روابط با تل‌آویو گرفته است، اعلام کرد: اسلام‌آباد متعهد به حمایت از فلسطین و حق مشروع مردم این کشور برای استقلال و آزادی است.

بیشتر بخوانید: پاکستان تمدید ماندن در لیست خاکستری FATF را تکذیب کرد پاکستان باز هم مدعی جلب نظر FATF شد عمران خان: با عاملان گرانی‌ها شخصا برخورد خواهم کرد

تصمیم برخی حاکمان عرب برای برقراری روابط عادی با رژیم صهیونیستی با واکنش شدید مردم، دولت و احزاب سیاسی و مذهبی در پاکستان همراه شده است.

مسلمانان پاکستان طی هفته‌های گذشته در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری گردهمایی و تظاهرات ضدصهیونیستی، تصمیم امارات متحده عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

/انتهای پیام/

ایرنا

برچسب ها: عمران خان نخست وزیر پاکستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عمران خان نخست وزیر پاکستان نخست وزیر پاکستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الصفدی: اردن خواهان روابط حسنه با ایران است

وزیر خارجه اردن بر تمایل کشورش برای داشتن روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن تاکید کرد که اردن به دنبال تنش با ایران نیست.

اردن کاردار ایران را احضار کرد

الصفدی خاطر نشان کرد ما خواهان روابط حسنه با این کشور مبتنی بر اصل عدم دخالت در امور داخلی و احترام به یکدیگر هستیم، ولی مسائل دیگری میان ما وجود دارد که باید دلایل آن مورد بررسی قرار گیرد تا به روابط حسنه برسیم.

خاطر نشان می شود که وزارت خارجه اردن یکشنبه شب اعلام کرد که کاردار ایران را به انتقاد از مواضع امان احضار کرده است.

اردن در جریان عملیات گسترده شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی، به رژیم صهیونیستی کمک کرد.

این وزارتخانه در صفحه ایکس در توجیه کمک  این کشور به رژیم متجاوز صهیونیستی نوشت: هر چیزی که خطری برای اردن و امنیت اردنی‌ها باشد، با تمام توانایی‌ها و قابلیت‌هایمان با آن مقابله می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد
  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
  • پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • پاسخ تنبیهی ایران، پشتیبانی از آرمان فلسطین است
  • الصفدی: اردن خواهان روابط حسنه با ایران است
  • اسپانیا: باید به هر قیمتی از تشدید تنش در خاورمیانه جلوگیری شود
  • ورود نخست وزیر عراق به واشنگتن در میانه حملات ایران به رژیم صهیونیستی