Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره پاستوریزه پگاه لرستان، غیر استاندارد است!

به گزارش برنا از ایلام در این اطلاعیه آمده است:

پیرو بازرسی های انجام شده از مراکز عرضه شهر ایلام، مشاهده گردیده کره پاستوریزه با علامت تجاری پگاه لرستان " با علامت استاندارد و  بدون کد 10 رقمی رهگیری استاندارد" در سطح مراکز عرضه شهر ایلام توزیع و به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که علامت استاندارد درج شده بر روی محصول مذکور جعلی و فاقد اعتبار می باشد، لذا در صورت مشاهده عرضه این فرآورده در واحدهای صنفی، موضوع را  به این اداره کل اطلاع رسانی تا در اسرع وقت کارشناسان این اداره کل نسبت به توقیف و جمع آوری محصول اقدام نمایند.

بدیهی است پس از این اطلاع رسانی در صورت مشاهده فراورده مذکور در سطح عرضه، با واحد صنفی مربوطه برخورد قانونی به عمل خواهد آمد. 

همشهریان عزیز برای اطمینان از اصالت علامت استاندارد روی هر محصول، می‌توانند کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ و همچنین شکایات خود را در زمینه کالاها و محصولات دارای علامت استاندارد فاقد کیفیت و یا محصولات مشمول استاندارد اجباری فاقد علامت استاندارد را به 500011517، سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل، ارسال تا در اسرع وقت مطالبات آنها توسط این اداره کل پیگیری شود.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لرستان کره پگاه علامت استاندارد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد

مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟