Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عسکری در رونمایی از آثار تولید شده رادیویی به مناسبت پاسداشت مقام شهید، گفت: زندگی شهدا در سازندگی نسل و جوانان ما مؤثر است، ما حتماً در این زمینه کوتاهی کرده‌ایم و امیدواریم از این پس این حق را ادا کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید و تقدیر از برنامه‌سازان دفاع‌مقدس در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالعلی علی عسکری رئیس صداوسیما در آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید به این نکته اشاره کرد که دفاع‌مقدس قطعه‌ای حساس در تاریخ ملت و کشور ما به شمار می‌رود، گفت: از دفاع‌مقدس به عنوان قطعه‌ای حساس در تاریخ ملت و کشور ما یاد می‌کنند، چون دارای برکاتی بود. انسان‌های فداکار برای این مرز و بوم به سمت جبهه‌ها رفتند و نگذاشتند در این جنگ شکست بخوریم و برای اولین بار در چند قرن گذشته که استعمار پیدا شده بود ایران اثبات کرد بدون هیچ کمکی لیاقت صلابت و استحکام دارد و منشأ اقتدار و قوت و مقاومت شد.

وی با اشاره به اینکه در معرفی شهدا کوتاهی کرده‌ایم، تأکید کرد: ایران توانست ایستادگی‌اش را اثبات کند. قله این عظمت و ایستادگی در وجود مردانی بود که به جبهه‌ها رفتند و مردمی که با بصیرت و دانش سختی‌ها را تحمل کردند. همان شهدایی که از همه دلبستگی‌هایش دل کندند و به جبهه‌ها روانه شدند. چقدر مشکل است ترسیم آن شرایط و کسی نمی‌تواند همه ابعاد آن لحظات را که آن‌ها نترسیدند و به شهادت رسیدند نمایش دهد. زندگی شهدا در سازندگی نسل و جوانان ما مؤثر است و اگر بتوانیم این زندگی را به عنوان اسوه‌های این ملت معرفی کنیم در زندگی دختران و پسران ما مؤثر است. ما حتماً در این زمینه کوتاهی کرده‌ایم و امیدواریم از این پس این حق را ادا کنیم.

رئیس صداوسیما به فتنه آمریکایی‌ها بعد از دوران جنگ تحمیلی و فرماندهی هوشمندانه حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: بعد از جنگ تا اواخر آمریکا، اسرائیل و مرتجعین منطقه با راه‌های مختلف و تشکیل گروه‌های شومی همچون داعش سعی کردند این منطقه را فتح کنند و در اختیار آمریکا و صهیونیسم قرار دهند. اگر نبود مقاومت جوانان ما معلوم نبود امروز وضع کشور چه بود آن‌ها مردم را در سوریه برای آزادی و معیشت تحریک می‌کردند. کسی جرأت نداشت با آن‌ها مقابله کند و فقط جوانان ملت ایران که ریشه شجاعت‌شان به دفاع مقدس می‌رسید این جرأت را داشتند و با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی بر آن مثلث شوم آمریکا، صهیونیزم و مرتجعین منطقه غلبه کردند. حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین انسان روزگار به شهادت رسید و حجم عاطفه مردم را برای شهید سلیمانی دیدید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی صداوسیما دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

 استاندار اصفهان در سفر منطقه‌ای به شرق اصفهان و بازدید از طرح رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر گفت: یکی از طرح‌های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است.

سیدرضا مرتضوی با اشاره به بازدید از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان افزود: امسال در سفر منطقه‌ای شورای اداری استان به شرق شهرستان مسائل چالش‌آفرین منطقه بررسی و از طرح‌های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.


او گفت: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش‌های مردم در این حوزه‌ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.


استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.


احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان موسوم به «حلقه طلایی» از سال‌های گذشته آغاز شده است.


بخش‌هایی از تقاطع‌های غیرهمسطح این رینگ از جمله مجموعه پل‌های میدان استقلال، اشکاوند، مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تقاطع غیرهمسطح آفتاب در سال‌های گذشته احداث شده است.


حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در کیلومتر صفر آن مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در مسیر آن روستای خاتون‌آباد، به سمت اتوبان فرودگاه قرار دارد.


مسیر این رینگ از مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود و به سمت دولت‌آباد، محدوده خُورزوق و میدان استقلال پیش می‌رود و به انتهای خیابان آتشگاه نزدیک پل زندان، شهر ابریشم، جنوب سپاهانشهر و سپس به سمت اشکاوند و در نهایت به نقطه آغاز خود یعنی مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌رسد.


عملیات اجرایی در کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته بود و با اقدامات انجام شده، کیلومتر چهار تا هفت آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر کیلومتر صفر تا چهار آن در حال اجراست.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان