Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:58:00 GMT

ضدعفونی مدارس دامغان/ حضور دانش آموزان اجباری نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۱۴۰

ضدعفونی مدارس دامغان/ حضور دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دامغان به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه حضوری و غیرحضوری بود دانش آموزان در مدارس دامغان بر عهده والدین است، ابراز کرد: قدر مسلم اینکه آموزش و پرورش تعطیل نیست از سوی دیگر بر اساس دستورالعمل‌های وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان می‌توانند در کلاس‌ها حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در دامغان قرمز است و مردم باید برای مهار و کنترل بیماری کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: با این حال برای عدم حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس منعی وجود ندارد.

فرماندار دامغان با بیان اینکه مدارس شهرستان ضدعفونی می‌شوند، تاکید کرد: طبق اعلام آموزش و پرورش دانش آموزان و معلمان با فاصله‌گذاری اجتماعی سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

بندر آبادی با بیان اینکه سامانه شاد و فضای مجازی و نیز شبکه آموزش هر روز با دانش آموزان دامغان در ارتباط است، تاکید داشت: ۱۳ هزار و ۹۶۰ دانش‌آموز دامغانی برای ثبت نام در ۱۱۰ مدرسه و آموزشگاه ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 5025439

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاس درس ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس شیوع کرونا توهین به پیامبر هفته دفاع مقدس گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

««سلامتی» از مواهب عظیم الهی و در برگیرنده سلامت جسمانی، معنوی، روحی و اجتماعی انسان و به فرموده مقام معظم رهبری، سلامت جز مسائل درجه یک هر کشوری است.

اهمیت و جایگاه این مقوله در نظام آموزش و پرورش به گونه‌ای است که ساحت تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است و در سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان تأکید شده است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌شود در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» به منظور حساس کردن جامعه نسبت به مشارکت خانواده‌ها در مردمی سازی سلامت، فرصت مغتنمی است تا در مدرسه به عنوان دریچه خدمات اجتماعی با نگاهی ویژه به ظرفیت‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته در جهت پیشگیری از بیماری‌ها در قالب برنامه‌های منسجم همراه با مشارکت در مسیر تحقق سلامت دانش آموزان عزیز گام برداریم.

مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها، می‌تواند گام مؤثری در نهادینه سازی آموزه‌های بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه بردارد و دانش آموزان هم می‌توانند به عنوان سفیر سلامت برای خود، همسالان و خانواده خود در ارتقای سواد سلامت و بهداشت عمومی نقش آفرین باشند.

ضمن تبریک هفته سلامت، با ارج نهادن به شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دست‌اندرکاران بخش سلامت و آموزش کشور، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.»

کد خبر 746603

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها