Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@13:02:28 GMT

گرت بیل رئال ؛ کابوس به پایان می رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۲۵۰

گرت بیل رئال ؛ کابوس به پایان می رسد؟

به نظر می رسد روزهای کابوس وار حضور گرت بیل در رئال مادرید بالاخره رو به اتمام است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل آخر حضور گرت بیل در تیم فوتبال رئال مادرید به بدترین شکل ممکن به اتمام رسید و او از نظر آماری یکی از ضعیف ترین سالهای خود در برنابئو را سپری کرد. ستاره ولزی در تابستان سال گذشته تا آستانه انتقل به سوپرلیگ چین پیش رفت، اما در نهایت این پروسه منتفی شده و گرت بیل دل چرکین در طول فصل انگیزه چندانی برای درخشش در برنابئو نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت بیل در روزهای اخیر در مصاحبه ای نسبت به رویکرد سال قبل مدیران رئال مادرید و عدم صدور مجوز جدایی اش انتقال کرده بود.

در روزهای پایانی فصل تصاویری عجیب از استراحت گرت‌ بیل روی سکوها منتشر شد و زین الدین زیدان حتی یک دقیقه هم به این بازیکن گرانقیمت بازی نمی داد. دستمزد سنگین این بازیکن باعث شده کمتر تیمی برای خرید او ابراز علاقه کند، اما نشریه مارکا امروز در گزارشی خبر از احتمال بازگشت این بازیکن جنجالی به تیم سابقش تاتنهام داد.

جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت ‌بیل در مصاحبه ای کوتاه در این رابطه گفت:

“بله، ما مذاکراتی با باشگاه تاتنهام داشته ایم، گرت بیل هنوز عاشق تاتنهام است و این تیمی است که او علاقه دارد فصل بعد برایشان بازی کند.”

البته مشکل اصلی نحوه نهایی شدن قرارداد است. اگر تاتنهام به صورت قرضی خواهان جذب گرت‌ بیل باشد، ممکن است بخشی از دستمزد هنگفت ۶۰۰ هزار پوندی او توسط رئال مادرید پرداخت شود. اما اگر قرار به توافق دائمی باشد، کهکشانی ها با ۱۸ میلیون پوند نیز حاضر به فروش گرت بیل به اسپرز خواهند شد. به هر حال بی تردید رئال مادرید نیز چاره ای جز انعطاف برای فروش این بازیکن ندارد، زیرا از لجبازی های منحصر به فرد گرت بیل آگاه بوده و نمی خواهد دوباره فصل بعد رفتار خاص این بازیکن روی سکوها سوژه تصاویر جنجالی عکاسان شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید تاتنهام تاتنهام رئال مادرید گرت بیل نقل و انتقالات اروپا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به‌پایان رسید.

رودریگو در دقیقه ۱۲ برای رئال گلزنی کرد و تیم‌ش را یک بر صفر پیش انداخت، اما در دقیقه ۷۶ کوین دی بروینه موجب کامبک زدن منچسترسیتی شد تا بازی به دقایق اضافه کشیده شود.

هیچ‌یک از دو تیم در وقت‌های اضافه موفق به‌گلزنی نشدند تا در نهایت در ضربات پنالتی رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود.

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی کد خبر 745644

دیگر خبرها

  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • وضعیت کارلو آنچلوتی پس از سوت پایان بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / انیمیشن فان
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏