Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@16:07:01 GMT

پیشتازی 6 درصدی بایدن نسبت به ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۵۰۸

پیشتازی 6 درصدی بایدن نسبت به ترامپ

نتایج یک نظرسنجی نشان داد که بایدن نسبت به ترامپ، 6 درصد پیش‌تر است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از هیل، نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد درحالی‌که کمتر از ۵۰ روز تا انتخابات ۲۰۲۰ باقی‌مانده است؛ در سطح ملی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری کنونی جمهوری‌خواه آمریکا با اختلاف ۶ درصد از جو بایدن رقیب دموکراتش عقب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسنجی هیل-هریس ایکس نشان داد ۴۵ درصد از رأی‌دهندگان واجد شرایط در نظرسنجی انجام‌شده بین ۱۰ تا ۱۴ سپتامبر (۲۰ تا ۲۴ شهریور) گفته‌اند که اگر همین امروز انتخابات برگزار شود، به بایدن رأی می‌دهند. میزان حمایت از بایدن در مقایسه با نظرسنجی که اوایل ماه جاری میلادی در سطح ملی انجام شد دو درصد کاهش نشان می‌دهد.

در مقابل، ۳۹ درصد رأی‌دهندگان می‌گویند به ترامپ رأی می‌دهند که تغییری نسبت به نظرسنجی قبلی نداشت.

چهار درصد رأی‌دهندگان فرد دیگری را به‌عنوان نامزد ریاست جمهوری ترجیح می‌دهند که یک درصد نسبت به نظرسنجی اول ماه جاری کاهش نشان می‌دهد و ۴ درصد گفتند اصلاً قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند.

هشت درصد از رأی‌دهندگان هنوز درباره انتخاب نامزد موردعلاقه خود مطمئن نیستند که در مقایسه با نظرسنجی قبلی یک درصد افزایش‌یافته است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که جو بایدن با اختلاف ۹ درصد بین رأی‌دهندگان ۶۵ ساله و مسن‌تر از ترامپ جلوتر است. این نتایج پیشتازی ۱۰ درصدی نسبت به نظرسنجی بین ۵ تا ۸ سپتامبر (۱۵ تا ۱۸ شهریور) را نشان می‌دهد و در مقایسه با بیشتر نظرسنجی‌های انجام‌شده یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

نظرسنجی هیل هریس به‌صورت آنلاین و از بین سه هزار و ۷۵۸ نفر از رأی‌دهندگان در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۴ سپتامبر (۲۰ تا ۲۴ شهریور) و با ضریب خطای مثبت و منفی ۱.۶ انجام‌شده است.

در آستانه انتخابات برای تعیین پنجاه و نهمین رئیس‌جمهوری آمریکا و معاون او که قرار است سوم نوامبر برابر با ۱۳ آبان ۹۹ برگزار شود، ترامپ برای افزایش شانس خود برای پیروزی و راهیابی دوباره در کاخ سفید وعده داده واکسن کرونا به‌زودی و تا همین دو سه هفته آینده آماده خواهد شد؛ ادعایی که تردیدها حتی از سوی مشاور ارشد خود او را درباره بی‌خطر بودن چنین واکسنی برانگیخته است.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: بایدن ترامپ نتایج نظرسنجی رأی دهندگان نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)

دیگر خبرها

  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است
  • تحقق ۱۰۸ درصدی درآمد‌های مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۲
  • کاهش ۳۷ درصدی فقر در ایران
  • بانک جهانی: کاهش ۳۷ درصدی فقر مطلق در ایران توسط دولت سیزدهم
  • استفاده از یورو در تراکنش‌های سوئیفت به پایین‌ترین رقم رسید
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم