Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@10:07:06 GMT

ستاره بایرن در صورت لیورپولی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۶۳۷

ستاره بایرن در صورت لیورپولی می شود؟

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند لیورپول تلاش برای جذب تیاگو آلاکانتارا ستاره بایرن مونیخ را به هفته آخر پنجره نقل و انتقالات موکول کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی درباره تمایل لیورپول به جذب تیاگو آلاکانتارا از بایرن مونیخ مطرح شده ولی این انتقال تا این لحظه عملی نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند لیورپول حالا تلاش برای جذب تیاگو را به هفته آخر نقل و انتقالات موکول کرده چرا که در حال حاضر جذب یک مدافع را اولویت بیشتری می‌داند.

با اینکه لیورپول این هفته فصل جدید را خوب آغاز کرد و موفق شد لیدز را شکست دهد ولی یورگن کلوپ دریافته که در تیمش نقاط ضعفی وجود دارد که بهتر است در زمان باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات برای از میان بردن آنها تلاش کند.

در انگلیس، تاک اسپورت مدعی است در صورتی که جورجینیو واینالدوم از لیورپول جدا شود یورگن کلوپ تلاش برای جذب تیاگو را سرعت خواهد بخشید و تا پایان پنجره منتظر نخواهد ماند. گفته می‌شود واینالدوم در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.

تاک اسپورت می‌گوید لیورپول برای جذب تیاگو بی رقیب نیست و منچستریونایتد هم با ایجنت او تماس‌هایی داشته. اما با توجه به اینکه جذب هافبک در حال حاضر اولویت یونایتد نیست خیال کلوپ از این لحاظ راحت است. لیورپول تا این لحظه همچنان بیشترین شانس را برای جذب تیاگو دارد ولی قرمزهای آنفیلد منتظرند تا بایرن مجبور شود با نزدیک شدن به پایان مهلت، از قیمت ۳۰ میلیون یورویی مد نظرش کوتاه بیاید و به مبلغی کمتر رضایت دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول بایرن مونیخ بایرن مونیخ تیاگو آلکانتارا لیورپول نقل و انتقالات برای جذب تیاگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی هری کیول برای لیورپول مقابل اورتون (25 مارس 2006) / فیلم

سال ۲۰۰۶ در چنین روزی و در جریان دیدار لیورپول و اورتون، هری کیول این گل زیبا را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • تلاش برای ایجاد فرهنگ خود امدادی ۷۶۰۰ مسافر نوروزی در یزد
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • گل تماشایی هری کیول برای لیورپول مقابل اورتون (25 مارس 2006) / فیلم
  • نقل و انتقالات رم؛ حداقل پنج بازیکن جدا می‌شوند
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!