Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:21:53 GMT

رامین در میان ستاره‌های هفته سوم لیگ قهرمانان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۹۵۷

عبدالرزاق حمدالله با دبلی که مقابل سپاهان انجام داد، خودش را به عنوان برترین بازیکن هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و شاهد اتفاقاتی جالب توجه و تاریخی طی آن بودیم؛ نظیر ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال یا تداوم نبردن‌های العین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته سوم رقابت‌ها با پیروزی  مهم النصر مقابل سپاهان با دو گل عبدالرزاق مهاجم مراکشی تیم همراه شد و طبیعی هم هست که این مهاجم صدرنشین بهترین بازیکنان هفته سوم باشد.


در دیگر مسابقات مهم این هفته می‌توان به پیروزی الهلال برابر پاختاکور ازبکستان اشاره کرد که جووینکو را به رتبه هفتمین بازیکن برتر  هفته رسانده است.


پیروزی مهم دیگری که اتفاق افتاد، کسب سه امتیاز در دیدار الدحیل و الشارجه به حساب قرمزپوشان قطری بود که کاشته زیبای رامین رضائیان در ثبت آن بسیار اثرگذار بود و این بازیکن را به عنوان چهارمین بازیکن هفته مطرح کرد.

 

 


دیگر اتفاق مهم هفته تساوی سه بر سه السد برابر العین بود. جایی که کاسورلا با اولین شوت خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانست اولین گل آسیایی خود را ثبت کند و دومین بازیکن ارزشمند هفته لقب گرفت.


درنهایت باید به حضور جونز گلر استرالیایی النصر در میان بهترین ها اشاره کرد که با 6 بار نجات دروازه تیمش، توانست سومین بازیکن برتر هفته شود.

 

وبسایت رسمی‌ کنفدراسیون فوتبال اسیا همچنین اقدام به نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن هفته کرده که تاکنون رامین رضاییان رتبه سوم آرای هواداران فوتبال را به خود اختصاص داده است.

الدحیل قطر رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الدحیل قطر رامین رضاییان لیگ قهرمانان هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای 2 آلمان توپ می‌زند در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

نوروزی‌نژاد که در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب 79 امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 هندبال آلمان هانمن با کسب 93 امتیاز، هِس مان با 80، فالک با 83، استابر با 84، بِنِکه با 87 و زینتل با 84 امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.

گفتنی است اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ 2 هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها