Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@01:16:42 GMT

اظهارات وکیل زم درباره حُکم شاه‌مهره ضد انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۰۰۴۲

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، دبیر دریابیگی وکیل روح الله زم، با اشاره به حکم موکلش گفت : هنوز رأی نهایی موکلم به بنده ابلاغ نشده است.

دریا بیگی با اشاره به صحبت رئیس دیوان عالی کشور مبنی بر به پایان رسیدن بررسی پرونده زم در دیوان عالی کشور گفت: احتمالاً رأی پرونده روز شنبه (۲۹ شهریور ماه) به بنده ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهم تیرماه امسال بود که سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز خبر داد.

روح الله زم که به دلیل اتهامات متعدد و افساد فی الارض در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شده بود، حکم اعدام را از رئیس دادگاه دریافت کرد، اما با توجه به قانون امکان فرجام خواهی در دیوان کشور برای حکم اعدام وی وجود داشت که روح الله زم به این حکم اعتراض کرد.

به دنبال اعتراض روح الله زم به حکم اعدامش در دیوان عالی کشور، روز گذشته حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به حکم روح الله زم اظهار کرد: رسیدگی به پرونده روح الله زم در دیوان عالی کشور به پایان رسیده است.

حال با توجه به پایان رسیدن رسیدگی به پرونده زم در دیوان عالی کشور باید منتظر ماند و دید که آیا حکم اعدام وی تأیید می‌شود یا این حکم تغییر می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: روح الله زم وکیل دیوان عالی کشور روح الله زم حکم اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان


به گزارش تابناک، همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور در حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» و «محمدشهباز شریف» نخست وزیر این کشور،۸ سند همکاری وتوافق نامه و یادداشت تفاهم به امضا رساندند.

اولین موافقت نامه که به امضای طرفین رسید همکاری های امنیتی بین دوکشور است.

موافقت نامه دوم موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران وجمهوری پاکستان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود