Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@08:58:17 GMT

«۴۰*۸»، نمایشگاهی از ۴۷ هنرمند هنرمند برجسته

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۰۰۸۱

«۴۰*۸»، نمایشگاهی از ۴۷ هنرمند هنرمند برجسته

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه مجازی «۴۰*۸» با نمایش آثاری از هنرمندان برجسته تجسمی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود. این نمایشگاه از روز ۳۱ شهریور ماه آغاز به کار  می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری افزود: هدف از برپایی نمایشگاه مجازی «۴۰*۸» پاسداشت هشت سال دفاع مقدس در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس است. در این نمایشگاه که با موضوع جلوه هنر مقاومت در هنرهای تجسمی برپا می‌شود، ۴۷ هنرمند در رشته‌های نقاشی، گرافیک، مجسمه‌سازی، عکاسی و کاریکاتور با بیش از ۱۲۰ اثر حضور دارند.

مدیر کل هنرهای تجسمی در پایان گفت: همه هنرمندان که اثرشان در نمایشگاه ارائه شده است، در رشته خود نامدار هستند. ابراهیم حقیقی، احمد خلیلی فرد، افشین شاهرودی، امیر طهماسبی، امیرعلی جوادیان، ایرج اسکندری، بهمن عبدی، پروانه اعتمادی، جاسم غضبانپور، جواد نوبهار، جمشید حقیقت شناس، حبیب الله صادقی، حسن رزمجو، حمید شریفی، رضا بدرالسما، رسول اولیا زاده، رضوان صادق زاده، رضا خدادادی، سیف الله صمدیان، ساعد مشکی، سیدعباس میر هاشمی، طاهر شیخ الحکمایی، علی اشرف صندوق آبادی، علی وزیریان، علی بحرینی، علی کاوه، علی قلم‌سیاه، علی فریدونی، علیرضا خالقی، غلامعلی طاهری، فرزاد ادیبی، کاظم چلیپا، کیانوش غریب‌پور، مسعود نجابتی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، محمدحسین حیدری، مسعود زنده‌روح، محمدباقر آقامیری، میترا کاویانی، مجتبی آقایی، مهناز پسیخانی، منیژ آرمین، مرتضی اسدی، محسن راستانی، هادی گل محمدی، ناصر پلنگی و نادر قشقایی هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه «۴۰*۸» به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ۴۰ ۸ هشت سال دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس نمایشگاه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه دریافت سوخت یارانه دار، عدم خرید و فروش غیرمجاز و کاهش سرقت احتمالی از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، گفت: از ۶۴۶ دستگاه تراکتور فعال در شهرستان محمودآباد، ۵۴۵ دستگاه پلاک دار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اضافه کرد: برای ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتور‌ها و هویت بخشی به ماشین آلات کشاورزی، این مدیریت با هماهنگی اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی و فرماندهی پلیس راهور نیروی انتظامی مازندران، آماده ارائه خدمت به صاحبان ماشین آلات و ادوات کشاورزی است.

هادی‌زاده با تاکید بر اینکه باید موانع پلاک گذاری شناسایی شود تا بتوان اجرای این کار را تسریع و تسهیل کرد، از صاحبان ادوات کشاورزی خواست برای پلاک گذاری تراکتور‌های خود به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار