Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه افتتاح مجتمع خدمات توانبخشی، درمانی و دارویی هلال احمر گیلان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به گیلان سفر می کند

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سفری دو روزه در راستای افتتاح مجتمع خدمات توانبخشی، درمانی و دارویی هلال احمر گیلان به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر به استان گیلان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، افتتاح مجتمع  خدمات توانبخشی، درمانی و دارویی هلال احمر گیلان،بازدید از اردوگاه مهر بندر انزلی و چند پایگاه امدادونجات از برنامه های سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به گیلان است.

شایان ذکر است؛ فردا مصادف با ۲۷ شهریور ماه پروژه مجتمع توانبخشی، درمانی و دارویی هلال احمر گیلان با    اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در پنج طبقه همزمان با چندین پروژه دیگر با دستور ریاست جمهوری بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سفر گیلان درمانی و دارویی هلال احمر گیلان دبیرکل جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار  محل ایستگاه قطار ۵۰۱  راه آهن از آب گرفته شد.
محمد قدمی افزود:روز  ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه