Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:33:31 GMT

کلنگ‌زنی مدرسه ۳ کلاسه خیری در روستای تنگ کلوره

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۰۵۸۶

کلنگ‌زنی مدرسه ۳ کلاسه خیری در روستای تنگ کلوره

به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری آغاز عملیات ساخت فضای آموزشی روستای کلوره با حضور فرماندار شهرستان خانمیرزا، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف مرادی در این مراسم گفت: تنها راه توسعه کشور، سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش است.

فرماندار شهرستان  خانمیرزا افزود: خیرین مدرسه‌ساز به درجه‌ای از آگاهی رسیده‌اند که اگر قرار است کار خیری انجام دهند هوشمندانه در مسیری قرار می‌گیرد که زیربنای توسعه کشور است.

در ادامه سهراب یزدانی ضمن تجلیل از اقدامات خیر مدرسه‌ساز عباسقلی جلیل پیران گفت: خیرین مدرسه‌ساز با ساخت و توسعه فضاهای آموزشی سهم بسزایی در رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه دانش‌آموزان دارند.

در بخش دیگری از مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با تشریح عملکرد مجمع بیان داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری با بهره‌مندی از وجود گران‌قدر بیش از ۳۲۰ خیر کشوری، استانی و محلی حدود ۳۳۰ پروژه خیری با 211 هزار  مترمربع زیربنا و یک هزار و ۶۵۰ کلاس را احداث و تکمیل کرد و جهت بهره‌برداری تحویل آموزش و پرورش استان داده است. 

 وی همچنین با اشاره به طرح آجر به آجر اظهار داشت: این طرح زمینه را فراهم می‌کند تا هر فرد نیک‌اندیش علاقه‌مند به کار خیر بتواند با هر توان مالی در امر مقدس مدرسه‌سازی مشارکت کند.

شایان ذکر است این فضای آموزشی دارای سه کلاس درس با زیربنای 218 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال با مشارکت خیر مدرسه‌ساز عباسقلی جلیل پیران  به یاد فرزند فرهنگی خود در روستای تنگ کلوره  شهرستان خانمیرزا احداث می‌شود که سه میلیارد ریال آن توسط خیر ومابقی از محل اعتبارات دولتی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/۶۹۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: خیرین مدرسه مدرسه سازی آجر به آجر هاشمی نوسازی مدارس لردگان روستا خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.


مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.


وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.


ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک