Web Analytics Made Easy - Statcounter

موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس در حوزه‎های مختلف فرهنگی، اجرایی، پشتیبانی و رسانه‎ای در تکاپو و تلاش برای آماده‎سازی و برپایی نمایشگاه ملی دست‌آوردهای دفاع مقدس و مقاومت، است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس، فضاسازی، جانمایی و غرفه‎آرایی نمایشگاه ملی دست‌آوردهای ساله دفاع مقدس و مقاومت هم اکنون در محوطه باز موزه در حال انجام است و تلاش بر این است که تا پایان شهریور همه غرفه‎ها، برای ارایه دست‎آوردها و فعالیت‎های نهادها و سازمان های شرکت کننده در نمایشگاه آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز علاوه‌ بر برنامه‎های ویژه و اختصاصی خود به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در زمینه نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت نیز، مسولیت هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و علمی سازمان و نهادهای شرکت کننده در نمایشگاه را برعهده دارد.


نرگس معدنی‌پور، معاون فرهنگی موزه در این رابطه تصریح کرد: پیرو جلسات متعدد جاری با دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تدوین جدول زمانبندی برنامه های فرهنگی، هنری و علمی نمایشگاه در حال انجام است و ما با تمام توان و ظرفیت‎های خود از جمله مرکز همایش‎ها، گالری‎ها، سالن‎های جلسات و مسجد خرمشهر، آماده میزبانی برنامه‎ها و نشست‎های سازمان‎ها و نهادها، هستیم.


وی افزود: راه‌اندازی گذر فرهنگ‎و‌هنر با هنرنمایی هنرمندان خوشنویسی و نقاشی، برپایی نمایشگاه های هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، اجرای تئاتر میدانی، روایت‌گری و رونمایی از آثار نیز بخشی از فعالیت‎های فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه ملی دست‎آوردهای دفاع مقدس و مقاومت است.
نمایشگاه را به خانه‌های مردم می بریم.


مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با به کارگیری تمام توان خود در تکاپو و تلاش برای فراهم کردن زمینه‎های اطلاع‎رسانی و انعکاس هرچه بهتر نمایشگاه ملی دست‎آوردهای چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت، است.


قاسم یکله مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موزه، اظهارداشت: باتوجه به این که امسال به دلیل همه گیری بیماری کرونا امکان حضور مخاطبان عام را در نمایشگاه نداریم، سعی داریم با بهره‎گیری از تمام ظرفیت‎های رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و... نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم که در این زمینه رایزنی‌ها و گفتگوها با مدیران صدا و سیما و رسانه‎های مکتوب، دیداری و شنیداری انجام گرفته است.


نمایشگاه ملی دست‌آوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار40» به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور سازمان‌ها و نهادهای لشگری و کشوری از 2 تا 9 مهر برگزار می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، گفت: شهر مقدس قم در لیالی قدر و سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت الاسلام علی لقمان‌پور با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: شهر مقدس قم در لیالی قدر و سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: یکی از دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال 1365 در شلمچه به شهادت رسیده است و دیگری در عملیات عاشورای 2 در سال 1364 در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، تصریح کرد: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه دهم فروردین، هجدهم ماه مبارک رمضان مصادف با نخستین شب قدر، پس از مراسم استقبال، به معراج الشهدای گمنام واقع در ضلع غربی ساختمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم (ورودی بلوار شهید آوینی) منتقل خواهند شد.

لقمان‌پور بیان کرد: این لاله‌های فاطمی از زمان حضور در معراج الشهدا تا زمان تشییع و خاکسپاری، میهمان جمع عاشقان و ارادتمندان شهیدان در آیین وداع هیئات عزاداری سطح استان خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: مراسم تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس، بعد از ظهر روز یکشنبه 21 ماه مبارک رمضان سالروز شهادت امام علی (ع) و روز سیزدهم فروردین، از میدان سلام مجاور مسجد مقدس جمکران و منتهی الیه بلوار پیامبر اعظم (ص)، به سمت این مسجد مقدس تشییع و در صحن اصلی خاکسپاری خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه ظروف مسی در مراغه
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود