Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@14:07:51 GMT

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۰۶۰۲

 پرسپولیس که پیش از این با توجه به پایان مهلت خود در خصوص پرداخت مطالبات سرمربی کروات سابق خود با جریمه نقدی و مهلت یکماهه فیفا همراه شده بود، طی این مدت نیز نتوانست با برانکو تسویه حساب کند.

اکنون با پایان مهلت یکماهه دوم سرخپوشان، این باشگاه با حکم فیفا با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده با توجه به پایان مهلت برای تسویه حساب با برانکو، این موضوع نهایی نشده و توافقی نیز صورت نگرفته، روال پرونده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دنبال خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس چندی پیش طی بیانیه‌ای به این موضوع اعتراف کرده بود که قادر نخواهد بود طی فرصت باقی مانده نسبت به پرداخت مطالبات مرد کروات اقدام کند و احتمال "بسته شدن مقطعی پنجره نقل و انتقالات" وجود خواهد داشت.

251 251

کد خبر 1433328

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد پنج میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس اخیرا قرارداد اسپانسری جدید را به امضا رسانده و حالا امروز رضا درویش سند آن را در اختیار فرابورس قرار داده است.

نکته مهم اینکه قرارداد جدید پرسپولیس از اسفند 1402 تا پایان این فصل اعتبار خواهد داشت و بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پنج میلیارد تومان از این بابت دریافت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس این فصل پنج اسپانسر مختلف داشته که مجموع دریافتی از این اسپانسرها حداکثر به 200 میلیارد تومان خواهد رسید که البته باید دید این عدد تا پایان فصل وصول خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • پایان فروردین، مهلت بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • پرسپولیس از قرارداد با اسپانسر جدید چقدر کاسب شد؟
  • قرارداد پنج میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدید