Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا چایچی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت دخانیات گیلان و افتتاح دستگاه جدید بسته بندی این شرکت اظهار داشت: شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد قرار دارد و خوشبختانه حدود یک سوم از محصولات ما در اختیار دو شرکت مهم خودروسازی داخلی قرار می گیرد.

وی افزود: تولیدات این شرکت به طور معمول میله گرد، چهارگوش و مقاطع فولادی است که سالانه حدود ۵۰۰ هزارتن از این محصولات تولید می شود و همچنین متاقضیان و مشتریان خوبی نیز برای تولیدات خود در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محصولات این شرکت در ۱۶ صنعت کاربرد دارد که صنایع خودروسازی ، ابزار آلات صنعتی ، صنایع دریایی و صنایع ریلی از مهمترین صنایعی است که محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران را مورد استفاده قرار می دهند.

چایچی در ادامه به حمایت های صندوق بازنشستگی فولاد کشور از این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: طی حمایت هایی که از این صندوق داشتیم، سود سالانه شرکت از ۱۰۰ میلیارد تومان به یکهزار میلیارد تومان افزایش یافته است که این امر می تواند در گسترش و همچنین اشتغالزایی این شرکت تاثیر مثبت و بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران بیان کرد: علاوه بر حمایت هایی که از این شرکت شده، فرایندهای تولید را بهبود دادیم و همچنین انگیزه پرسنل را افزایش دادیم که توانستیم این شرکت را به سود دهی مناسبی رسانده و امیدواریم که این روند همچنان طی شود.

دستگاه جدید بسته بندی سیگار مجتمع دخانیات گیلان روز چهارشنبه با حضور رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، سیاوش افضلی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ، علیرضا چایچی  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران و مسئولان شرکت دخانیات گیلان در رشت رسما راه اندازی شد.

برچسب‌ها رشت انجمن تولید کنندگان فولاد ایران گیلان صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان صادرات غیر نفتی رشت گیلان صادرات غیر نفتی اخبار کنکور شرکت فولاد آلیاژی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های محمد دوستار در زمان تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار دارد که خیلی پرقدرت روی پای خود ایستاده و نگاهی روشن‌تر از گذشته با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آینده دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم و قدرتی را به امانت و موقت داریم باید این قدرت خدایی باشد، انتظار می‌رود که از این قدرت در مسیر خودش و بهینه استفاده شود این امانتداری و پیمانی را که خواهیم داشت باید به آن عمل کنیم، عمل به این مسئولیت دارای پیروزی است؛ چراکه پیروزی آن بوده که به ماموریتی که برعهده ماست به خوبی عمل کنیم. همه اعضای این تیم وظیفه همراهی با سرپرست تیم و فرمانده را دارند تا این استراتژی به خوبی و سرعت بالاتری به جلو سوق داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با آرزوی موفقیت برای مجتبی ملکی‌چوبری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، افزود: وی مدیری جوان، مؤمن، کارآمد و انقلابی بوده که امیدواریم با حضور وی در این مسیری که دوستار ریل گذاری کرد با سرعت بیشتری حرکت کنند و هدفی که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است به آن برسیم.

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: در طول مدت تصدی دوستار افتخارات زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و ... داشتیم که به همت و تلاش و درایت دوستار اتفاق افتاد.

مجتبی ملکی‌چوبری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تحول آفرین و مأموریت گراست که این مأموریت‌ها و رخداد‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیافتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی بوده که باید در عرصه عمل هم نشان داده شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و. آغاز به اقدامات مختلفی در راستای افزایش تولیدات علمی و فرهنگی کرده که با توجه به فرمایشات حضرت آقا و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که همه حوزه‌ها دارای جهش خوبی باشند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز علمی مولود انقلاب بوده، توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است و در این باره استادان، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استاندارد‌های مناسبی استفاده کرد که این مهم همت و همدلی همگان را در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طلب خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد دوستار در سمت رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد