Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی نیشابور از توزیع ۱۰۵ بسته لوازم‌التحریر ویژه دانش آموزان ابتدایی در روستا‌های کم برخوردار خبر داد.

حسین صدیقی، مسئول بسیج دانشجویی نیشابور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از همت جهادگران این شهرستان در تهیه و توزیع ۱۰۵ بسته لوازم التحریر خبر داد و گفت: این بسته‌ها در روستا‌های چاه نسر، آستایش، ماروس، ارغش و شوررود توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدیقی بیان کرد: این اقدام در راستای بیست و سومین دوره اقدام جهادی با عنوان مهر علوی است که به همت جهادگران نیشابور برنامه ریزی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی نیشابور افزود: از این ۱۰۵ بسته، ۵۵ بسته به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون ریال بوده که ویژه دانش آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی تهیه شده است و ۵۵ بسته نیز به ارزش ۲۶ میلیون ریال ویژه دانش آموزان چهارم تا ششم ابتدایی تهیه و توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان رضوی اردوی جهادی توزیع لوازم التحریر ۱۰۵ بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل از منازل و همچنین محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس نیشابور قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قانونی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد زیادی لوازم و وسایل مسروقه، به همراه مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: متهم تاکنون به ۱۰ فقره سرقت وسایل از منازل و لوازم داخل خودرو با کمک و همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرده است و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن توصیه به شهروندان در خصوص تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی و استفاده از پارکینگ های دارای مجوز، از مالباختگان دعوت کرد در صورت شناسایی وسایل، ظرف مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک قانونی برای پیگیری پرونده به دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه