Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کامیون حامل لپ تاپ های قاچاق به بازار نرسیدند سرهنگ"محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید" امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از بنادر جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۱۵۰ دستگا لپ تاپ و ۹۰ دستگاه شارژر با مارک‌های مختلف خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شدند، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات، یک نفر دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.   کلاهبرداری در فضای مجازی با ترفند شرکت در جشن عاطفه ها سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: مجرمان سایبری در ایام و مناسبت‌های مختلف نظیر بازگشایی مدارس و برگزاری جشن‌های نیکوکاری با انتشار پیام و تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی شهر وندان را دعوت به شرکت در پویش جمع آوری کمک‌های نقدی کرده و از این طریق از آن‌ها کلاه برداری می‌کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروندان مراقب باشند وجوه خود را تنها به شماره حساب‌های رسمی و اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و به سایر شماره حساب‌هایی که مورد تأیید هیچ سازمانی نیستند توجه نکرده و موضوع را سریعاً به پلیس اعلام کنند.

او افزود: مجرمان سایبری به راحتی با عناوین مختلف شهروندان را برای ورود به درگاه‌های جعلی تشویق می‌کنند، بنابراین کاربران با صفحاتی روبرو می‌شوند که امکان پرداخت وجه بصورت آنلاین وجود دارد، در حالی که بیشتر این لینک‌ها کاربر را به صفحات فیشینگ هدایت می‌کند و با دریافت اطلاعات کارت بانکی اقدام به برداشت از حساب می‌کنند.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: عده‌ای فرصت طلب در این گونه ایام با شگرد‌های خاص و ایجاد زمینه اعتمادسازی به خصوص در فضای مجازی به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند، به طوری که برخی کلاه برداران با ارائه شماره‌های عابر بانک و جمع کردن حتی مبالغ اندک از تک تک مردم، سرمایه‌های مردم را به تاراج می‌برند.

او افزود: شهروندان می‌توانند در مواجه با این گونه موارد یا برخورد با این گونه سودجویان مراتب را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا که به صورت ۲۴ ساعته فعال است اطلاع رسانی و پیگیری کنند.   توقیف ۱۱۳ موتورسیکلت متخلف در اصفهان سرهنگ "ثابت راسخ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان اصفهان طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در جامعه، پاسخگویی به مطالبات مردمی، شناسایی و دستگیری سارقان و توقیف وسایل نقلیه متخلف با بکارگیری کلیه توان و ظرفیت فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

او ادامه داد: در این طرح یک روزه که با همکاری پلیس آگاهی شرق، یگان امداد و کلانتری‌های سطح کلانشهر اصفهان اجرا شد، ۴ نفر سارق و ۱۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر، ۲۰ قبضه سلاح سرد کشف شده و ۲ دستگاه خودرو و ۱۱۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از خواسته‌های مهم و به حق مردم بوده و در این راستا با تمام توان باید تلاش کنیم ادامه داد: برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح عملیات‌های پلیسی و حضور به موقع و مقتدرانه در صحنه‌های مختلف، یکی از موضوعات بسیار مهم در اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی است.

سرهنگ راسخ در پایان با تاکید بر مقابله بی امان با جرایم خشن، اظهار داشت: وقوع جرایم خشن امنیت روانی جامعه را کاهش می‌دهد لذا باید در این راستا با استفاده از حداکثر ظرفیت و برنامه ریزی هدفمند اقدام کرد و با اجرای اینگونه طرح‌ها چتر امنیتی پلیس را بر سر تفرجگاه‌ها و شهروندان گسترده کنیم.     دستگيری دزد دوچرخه ها در نجف آباد سرهنگ "محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در پی شکایت تعدادی از شهرو ندان مبنی به سرقت رفتن دوچرخه‌های فرزندانشان، تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد موضوع را مورد رسیدگی قرار دادند.

او افزود: ماموران با حضور در محل‌های سرقت و انجام تحقیقات علمی و پلیسی و همچنین با استفاده از دوربین‌های مداربسته نهایتاً هویت یکی از سارقان سابقه دار که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: پس از کسب اطلاعات لازم هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و ماموران طی یک عملیات ضربتی با حضور در مخفیگاه متهم وی را دستگیرکردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد اظهار داشت: با راهنمایی متهم مالخر این پرونده نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف و به مال باختگان بازگردانده شدند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق لپ تاپ دستگیری کلاهبردار فضای مجازی دستگیری سارقان موتورسیکلت فرماندهی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی استان اصفهان نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس