Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در در پیامی با عنوان "پیشاهنگان سلامت، پیش‌گامان درمان" به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس کشور، نوشت: هنگامی که امیدها رو به افول و دیدگان همراه یک بیمار بدحال به راه دوخته شده تا فریادرسی فرا رسد، این تکنسین‌های مرکز فوریت‌های شهرند که به عنوان پیشاهنگ امید به زندگی بر بالین بیمار حاضر شده و با هر حرکت خود چراغی را در دل بیمار و همراهان روشن می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، متن پیام دکتر محمدرضا ظفرقندی به شرح زیر است:
"روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس، اصالتی به تاریخ طبابت، سلامت و حتی پیشگیری علم پزشکی دارد.
هنگامی که امیدها رو به افول و دیدگان همراه یک بیمار بدحال به راه دوخته شده تا فریادرسی فرا رسد، این تکنسین‌های مرکز فوریت‌های شهرند که به عنوان پیشاهنگ امید به زندگی بر بالین بیمار حاضر شده و با هر حرکت خود چراغی را در دل بیمار و همراهان روشن می‌سازند. اینان چون سوارانی سپیدپوش در دل غبار خشمگین ناملایمات بیماری فرا می‌رسند و بدون هیچ چشمداشت، نویدبخش سلامتی و صحت برای بیمار و همراهان هستند.
سخت‌ترین لحظات را این سواران بی‌منت تجربه می‌کنند تا لحظات بیمار سهل و آسان شود و شاید به جرات بگویم این یکی از دشوارترین ماموریت‌های کادر درمان در نظام سلامت جهانی است.
من این روز پرشکوه را محضر همکارانم در مرکز فوریت‌های کشور این پیشاهنگان سلامت و پیشگامان سلامت تهنیت عرض کرده برای همه آنها در این روزگاران سخت مقابله با ویروس کرونا آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
محمدرضا ظفرقندی
۲۶ شهریور ۱۳۹۹"
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نظام پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان