Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ بهزاد قنبری روز چهارشنبه در آئین معارفه مسئول بسیج دانش آموزی آستارا در اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: دبیرستان ها بهترین مکان برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس هستند و زنده نگه داشتن گفتمان ایثار و شهادت باید جزو اولویت های مدیران و مربیان پرورشی باشد و  منظور از گرامیداشت دفاع مقدس، پاسداشت از خود گذشتگی ها برای اقتدار جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط جامعه به دلیل شیوع کرونا، شیوه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مدارس نسبت به سال های گذشته تغییر یافته اما از اهمیت آن کاسته نشده است.

فرمانده سپاه آستارا گفت: مسابقه دل نوشته به شهدا در فضای مجازی در دستور کار بسیج دانش آموزی قرار گیرد و در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای انتقال ارزش های ملی به نسل جوان تلاش شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم گفت: باید زمینه ای فراهم کنیم تا دانش آموزان با فرهنگ اسلام و انقلاب که یادآور حماسه ملت ایران در برابر دشمنان است، شناخت بیشتری پیدا کنند.

سجاد موسوی افزود: نمایشگاه دفاع مقدس علاوه بر مدارس، در اداره آموزش و پرورش نیز با همکاری بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی برپا خواهد شد.

در این آئین از زحمات حسین سلیمان نژاد قدردانی و عسگر بنی صفاری به عنوان مسئول بسیج دانش آموزی آستارا معرفی شد.

۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه هفته دفاع مقدس است.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، در اجتماعات بیشتر شیوع می کند و سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سال تحصیلی در آن، با مشارکت ۱۸ هزار دانش آموز آغاز شده است.

برچسب‌ها مدارس آستارا جنگ تحمیلی دفاع مقدس جنگ تحمیلی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دانش‌آموزان پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آستارا جنگ تحمیلی دفاع مقدس جنگ تحمیلی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دانش آموزان مدارس آستارا جنگ تحمیلی دفاع مقدس جنگ تحمیلی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دانش آموزان اخبار کنکور بسیج دانش آموزی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار

محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی گفت: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار در عملیات وعده صادق با رمز مقدس یا رسول الله با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

وی با اشاره به دستورالعمل ویژه برنامه و پویش سپاس سردار و ضرورت راه اندازی این موضوع افزود: با توجه به پاسخ قاطع و کوبنده و لزوم همراهی و قدردانی دانش آموزان و جامعه فرهنگیان از این اقدام شایسته، معاونت پرورشی و فرهنگی اقدام به برگزاری پویش و ویژه برنامه سپاس سردار با محوریت قدردانی از غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار حاجی زاده کرده است.

پورثانی اهداف اجرای این برنامه‌ها را در قالب قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده؛ حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی؛ پرورش روحیه شجاعت، میهن پرستی و هویت سازی در دانش آموزان عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اهم برنامه‌های این معاونت را در این راستا در قالب ویژه برنامه سپاس سردار در ۲۷ و ۲۸ فروردین، پویش دانش آموزی سپاس سردار و ساخت تصویر نمایه (پروفایل) من و سردار، اظهار کرد: در برنامه سپاس سردار، همخوانی‌ سرود توسط‌ دانش‌ آموزان‌ (سرودهاي نسل‌ آرمانی‌ و یوم‌ الانتقام‌)؛ ارائه‌ بحث‌های تبیینی‌ و اقناعی‌ پیرامون‌ اقدام‌ قهرمانانه‌ سپاه‌ پاسداران‌، خدمات‌ شهید حسن‌ طهرانی‌ مقدم‌ و نقش‌ سردار حاجی‌ زاده‌؛ اجراي استندآپ‌ کمدی با محوریت‌ موضوعات‌ مرتبط‌ با حمله‌ ایران‌ و خسارت‌‌های وارد شده‌ به‌ رژیم‌ صهیونیستی‌؛ پوشیدن‌ لباس‌ نظامی‌ توسط‌ دانش‌ آموزان‌ به‌ جهت‌ نمایش‌ و تجلی‌ این‌ فرمایش‌ مقام‌ معظم‌ رهبری که‌ می‌ فرمایند ملت‌ ما عاشق‌ مبارزه‌ با اسرائیل‌ است‌؛ استفاده‌ از نمادهاي ملی‌ و نمادهاي ویژه‌ مقاومت‌ مانند پرچم‌ ایران‌، پرچم‌ فلسطین‌، حزب‌ اﷲ لبنان‌ و.... در فضاي مدارس‌؛ ساخت‌ گروهی‌ ماکت‌ موشک‌ هاي عظیم‌ الجثه‌ توسط‌ دانش‌ آموزان‌ با استفاده‌ از کارتن‌ پلاست‌، کاغذ ، مقوا؛ برگزاري نمایشگاه‌ عکس‌ در مدرسه‌ بر اساس‌ محتواها و پوسترهاي منتشر شده‌ در کانال‌ @akharashe در شاد؛ حضور یکی‌ از پاسداران‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ با لباس‌ فرم‌ سپاه‌ در ویژه‌ برنامه‌ سپاس‌ سردار و اهدای دلنوشته‌ هاي دانش‌ آموزان‌ به‌ ایشان‌ از جمله برنامه های مدنظر در مدارس خواهد بود.

وی به برنامه پویش نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به کانال آخراشه در شاد به کنش‌هایی مانند دلنوشته به سردار حاجی زاده؛ ارسال عکس با لباس نظامی؛ همخوانی سرودهاي نسل‌ آرمانی‌ و یوم‌ الانتقام‌؛ ساخت و به پرواز درآوردن موشک‌های کاغذی به صورت جمعی؛ کشیدن پرچم اسرائیل با گچ روی زمین و محو کردن آن با سطل آب توسط دانش آموزان؛ نوشتن‌ دعوتنامه‌ نمادین‌ برگزاري نماز جمعه‌ در قدس‌؛ ارسال‌ لطیفه‌ با موضوع‌ حمله‌ ایران‌ و خسارت‌هاي وارد شده‌ به‌ رژیم‌ صهیونیستی‌ بپردازند.

پورثانی پیرامون موضوع ساخت‌ تصویر نمایه‌ (پروفایل‌) من‌ و سردار، شما همه‌ نیز توضیح داد: دانش‌ آموزان‌ می‌ توانند با ارسال‌ عکس‌ خود به‌ نشانی‌ که‌ در کانال‌ @akharashe در پیام‌ رسان‌ شاد معرفی‌ می شود، تصویر خود را کنار سردار حاجی‌ زاده‌ گذاشته‌ و از این‌ تصویر به‌ عنوان‌ تصویر نمایه‌ (پروفایل‌) شاد استفاده‌ کنند.

گفتنی است؛ پیرو عملیات طوفان الاقصی کانال آخراشه در شبکه شاد فعالیت خود را از یک سال گذشته، با هدف تولید محتوا پیرامون جبهه مقاومت و فلسطین آغاز کرده است و اکنون با موضوع وعده صادق نیز این کانال تقویت شده و تیم محتوای متخصصی درحال تولید محتوا در آن هستند که قرار است کانال آخراشه مبنای تولید محتوای پویش‌ها و اقدامات معاونت پرورشی و فرهنگی در روزهای آتی قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • کارگردان «دلشکسته» فیلمی درباره فرمانده لوتی‌ها می‌سازد
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • برپایی آیین زنگ ظفر و حمایت دانش‌آموازن خوزستان از عملیات وعده صادق
  • دلایل بی‌انگیزگی دانش‌آموزان نسبت به تحصیل / تاکید بر کنکور علم را در مدارس تبدیل به کالا کرده است
  • آغاز اکران مدارس «ایلیا، جستجوی قهرمان»