Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گلستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته ۲۸ شهریور ماه فقط در ۳ شهر استان اقامه نمی‌شود و در دیگر شهرها برپا خواهد شد.

براساس این اطلاعیه بنابر آخرین اعلام وضعیت استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی و موافقت استاندار نماز جمعه این هفته تنها در شهرهای بندرگز، رامیان و کردکوی اقامه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تأکید شده که در ادامه همکاری و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، مراسم عبادی- سیاسی نماز ‌جمعه در مرکز و سایر مناطق استان گلستان اقامه می‌شود.

همچنین از نمازگزاران خواسته شده تا همه پروتکل‌های بهداشتی را با دقت و به‌طور کامل رعایت کنند، ماسک بزنند و فاصله‌گذاری فیزیکی را هم رعایت کنند.

علاوه براین نمازگزاران باید وسایل شخصی مانند مهر، جانماز و بانوان هم چادر نماز با خود به همراه داشته باشند.

48

کد خبر 1433336

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر

ایسنا/اردبیل روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اطلاعیه ای در خصوص برنامه شب های قدر صادر کرد.

به گزارش ایسنا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب های قدر در محل مصلّی امام خمینی(ره) اردبیل به شرح ذیل اعلام می شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت۲۱/۳۰

سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی‌۲۲/۳۰ و احیاء شب های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مومنین عزیز توسط اتوبوس های شهرداری از ساعت ۲۰/۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان هم چنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • باران و سرما در راه کرمان
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر