Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@04:36:49 GMT

تحویل واگن‌های جدید متروی تبریز تا ۲ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۱۶۷

تحویل واگن‌های جدید متروی تبریز تا ۲ ماه آینده

تین نیوز

شهردار تبریز اعلام کرد: مقرر شده واگن‌های متروی تبریز تا دو ماه آینده به مجموعه قطار شهری شهرداری تبریز تحویل داده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ایرج شهین‌باهر در حاشیه بازدید از کارخانه واگن‌سازی ایریکو شهرستان ابهر که به منظور پیگیری تحویل واگن‌های متروی تبریز انجام گرفت، گفت: در صورتی که واگن‌ها به موقع تحویل داده شود، تمامی امکانات و شرایط برای کاهش زمان انتظار در فاز سه خط یک قطار شهری تبریز فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان طور که زمان انتظار فاز یک و فاز دو خط یک مترو به ۱۳ دقیقه کاهش یافته است، این اتفاق در فاز سه نیز روی خواهد داد و زمان انتظار برای کل خط یک ثابت خواهد شد.

وی از آماده بودن مسیر فاز سه خط یک خبر داد و گفت: به طور جدی پیگیر انجام تعهدات این کارخانه در خصوص سهم قطار شهری تبریز هستیم.

شهین‌باهر بیان کرد: هزینه واگن‌هایی که امروز تحویل گرفته می‌شود پیش از این پرداخت شده و از این بابت مشکلی نداریم چرا که جزو تعهدات این مجموعه است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: برای خط دو متروی تبریز از طریق فروش اوراق مشارکت اقدام کرده‌ایم و در خط یک نیز سال گذشته فروش اوراق داشتیم، تا امروز بیش از تعهد خود در قبال مترو عمل کرده‌ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایرج شهین باهر متروی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل

 به نقل از شهرداری قم، محمدرضا انگشت‌باف،مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم  در یکصدوبیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، اجرای مونوریل را عامل عدم اجرای خط B مترو دانست و اظهار داشت: با اجرای مونوریل امکان اجرای خط B مترو نخواهد بود.

وی به نظر مشاور بر عدم امکان دو خط حمل‌ونقل ریلی در یک مسیر اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر مشاور با اجرای یک خط ریلی حمل‌ونقل انبوه‌بر، ضرورت ایجاد خط دوم از بین می‌رود و این در صورتی است که باوجود جمعیت منطقه پردیسان در افق پانزده‌ساله، مونوریل نمی‌تواند بار سفر این منطقه را بر دوش بگیرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم ادامه داد: برای اجرای ۸/۶ کیلومتر نیز جاذبه سفری وجود نداشته و درواقع این هزینه نمی‌تواند برای شهر مفید باشد.

وی در پایان تأکید کرد: اجماع مدیریت استان در اجرا یا عدم اجرای پروژه تعیین تکلیفی برای ما بوده و باید در کمترین زمان پروژه تعیین تکلیف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری