Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@09:25:48 GMT

پیام پیشکسوت پرسپولیس به شاگردان یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۳۷۹

پیام پیشکسوت پرسپولیس به شاگردان یحیی گل محمدی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم التعاون عربستان اظهار کرد:

تیم پرسپولیس با ترکیب متفاوتی برابر  حریف عربستانی خود قرار گرفت و ۴، ۵ بازیکن اصلی این تیم  تغییر کرده  بود و همین موضوع باعث شد که  بازیکنان در کار‌های ترکیبی و تیمی ناهماهنگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان را باور داشتند و ترس را کنار می‌گذاشتند به طور حتم می‌توانستند گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر برسانند.

او ادامه داد:

تیم التعاون عربستان قدرتمند نبود و کیفیت فنی بازیکنان پرسپولیس  بالاتر از حریف بود و فقط یک مقدار در هماهنگی با یکدیگر مشکل داشتند. پرسپولیس شرایط صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا را دارد به شرطی که گل محمدی خودش و تیمش را باور داشته باشد و بازیکنان جدید در قالب تیمی قرار بگیرند. درست است که ترابی و علیپور  را از دست  داده ایم، اما رمضانی و آل کثیر را جذب کرده ایم و اگر نفرات جدید با سایر بازیکنان هماهنگ شوند در آن صورت شرایط  پرسپولیس ایده آل می‌شود.

لک دروازه بان خوبی است
عربشاهی درباره عملکرد حامد لک درون دروازه پرسپولیس  و بازیکنان جدید این تیم گفت:

لک ۲ موقعیت گلزنی خوب را از بازیکنان التعاون گرفت و نشان داد که دروازه بان خوبی است. البته این اولین بازی لک در پرسپولیس بود و نباید درباره این دروازه بان زود قضاوت کنیم، اما او مرد دقایق حساس و لحظه ها  است  و مهاجمان حریف را در چند صحنه در گلزنی  ناکام گذاشت. بازیکنان جدید در بازی انفرادی خوب کار کردند و اگر در کار تیمی و تاکتیکی هم خوب عمل کنند در آن صورت به موفقیت دست می‌یابند.

پرسپولیس برای موفقیت در آسیا  باید با ۲ مهاجم  بازی کند
پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی برگشت این تیم برابر التعاون عربستان بیان کرد:

به نظرم تیم پرسپولیس باید با ۲ مهاجم برابر التعاون بازی کند و گل محمدی همزمان از رمضانی و آل کثیر در ترکیب تیمش بهره ببرد، چون مدافعان التعاون ضعیف نشان دادند. اگر ۲ مهاجم در خط حمله پرسپولیس باشند در آن صورت فشار زیادی به خط دفاع حریف عربستانی می‌آورند و مانع بازی‌سازی آن‌ها می‌شوند.   اگر گل محمدی ریسک پذیر باشد  و  بازیکنان با شجاعت بازی کنند در آن صورت به راحتی می‌توانیم حریفان خود را در آسیا شکست بدهیم.

خلیل زاده بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی با التعاون بود
عربشاهی درباره عملکرد شجاع خلیل زاده اظهار کرد:

خلیل زاده به خوبی جناح چپ تیمش را پوشش داد و  سعید آقایی را  در دفع توپ‌ها کمک می‌کرد. به نظرم شجاع بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی با التعاون بود و خیلی خوب جنگید و اجازه فکر کردن به مهاجمان حریف را نداد و گل پیروزی بخش تیم را زد.

پرسپولیس شایستگی صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارد
او درباره حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

الدحیل رقیب اصلی پرسپولیس است و این  تیم قطری با ۶ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. البته به نظرم پرسپولیس می‌تواند بازی روز جمعه هم پیروز شود و به عنوان صدرنشین از گروه خود بالا بیاید. به هر حال بازیکنان استرس بازی برگشت برابر التعاون را ندارند و در صورتی که پرسپولیس با سیستم ۲- ۴-۴ بازی کند و گل محمدی جرأت داشته باشد بدون مشکلی می‌توانیم از سد حریف عربستانی عبور کنیم. همچنین بازیکنان خوبی پرسپولیس دارد و این تیم شایستگی و استحقاق موفقیت در آسیا را دارد.

اشتباهات فردی باعث باخت سپاهان شد
عربشاهی درباره شکست سپاهان برابر النصر عربستان گفت:

به نظرم اشتباهات فردی باعث شد که تیم سپاهان در بازی برابر النصر شکست بخورد. فوتبال ایران در آسیا حرف اول را می‌زند  و اگر  بازیکنان کشورمان به خودباوری برسند در آن صورت نمایندگان ایران می‌توانند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

کار شهر خودرو برای صعود در آسیا سخت شد
کارشناس فوتبال درباره وضعیت شهر خودرو در آسیا گفت:

تیم شهر خودرو ۳ باخت متوالی داشته و کار این تیم مشهدی در ادامه بازی‌ها سخت شده است. البته  امیدواری برای صعود تیم شهر خودرو به مرحله بعد وجود دارد در صورتی که بازیکنان  این تیم خودشان را باور کنند.

او درباره وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

تیم استقلال شانس آورد که تیم الوحده امارات انصراف داد و  این یک امتیاز برای استقلالی‌ها محسوب می‌شود، چون در این مدت می‌توانند ریکاوری کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان سپاهان شهرخودرو ضیا عربشاهی لیگ قهرمانان آسیا آن صورت شهر خودرو گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

به نقل از ایرنا بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898416

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم