Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:17:04 GMT

رقابت تنیسورها برای رسیدن به دیدار پایانی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۶۴۲

رقابت تنیسورها برای رسیدن به دیدار پایانی

تیم های راه یافته به نیمه نهایی ، فردا برای رسیدن به فینال یازدهمین دوره مسابقات جام حذفی تنیس کشور گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رقابت می کنند .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس جام‌ حذفی باشگاهها و‌ دسته جات آزاد کشور در البرز پیگیری شد که از ۸ تیم حاضر ۴ تیم موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مسابقه تیم ولسرویسز ایران ایران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مهذب نیا ( ز) به پیروزی رسید و به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد ، آکادمی تنیس  مومن زاده با همین نتیجه مقابل تیم هیوده (الف) به پیروزی رسید ، توسعه امین دارو تهران با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم آکادمی تنیس طاهری عبور کرد و در آخرین مسابقه بیمه حکمت با همین نتیجه مقابل عقاب نهاجا به برتری رسید . 

 به این ترتیب با معرفی ۴ تیم مرحله نیمه نهایی، فردا ۲ دیدار برای مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار پایانی برگزار می شود. 

 رقابت های تنیس جام‌حذفی (۹۸-۹۹ ) از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ شهریور ماه با حضور ۱۶ تیم باقی مانده در دهکده ورزشی چهار باغ کرج برگزار می شود. 

‌یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و آرمین آزاد پور، حسام الدین ایوبی ، اردلان عبدالحسین زاده ، احسان رحیمی و مجید گلچین به عنوان داور در این مسابقات حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی تنیس آقایان نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • یونس امامی به سهمیه المپیک رسید
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا