Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی پرسپولیس مقابل التعاون عربستان با تبریک بازیکنان استقلال همراه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در کشور قطر در حالی جریان دارد که سختگیری‌ها در قطر ادامه دارد و بازیکنان حق حضور در راهروهای هتل را نیز ندارند.

* اعتراض به میزبانی از تیم‌های ایرانی در هتل مشترک خود باعث برگزاری چند جلسه متوالی بین مدیران باشگاه‌ها با مسئولان AFC شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مسئولان کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قول مساعدت در نحوه پذیرایی از تیم‌ها و استفاده آنها از امکانات تمرینی در این مجموعه اقامتی را داده‌اند.

* با این حال افسران امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت هیچ شرایطی اجازه خروج به بازیکنان و اعضای کاروان ا ز هتل را نمی‌دهند.

* همین موضوع باعث شد تا افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان از مسئولان مربوطه درخواست خروج دو نفر از اعضای کادرفنی برای تماشای بازی الدحیل قطر و الشارجه امارات را بدهند که با موافقت روبرو شد.

* بازیکنان استقلال تهران و پرسپولیس در لابی هتل با یکدیگر دیدار کردند. بازیکنان استقلال ضمن تبریک به اعضای این تیم بابت برد مقابل التعاون برای پرسپولیسی‌ها در دیدار برگشت آرزوی موفقیت کردند. گفتگوی اعضای دو تیم با وجود اینکه کوتاه بود روحیه بالای اعضای هر دو تیم را نشان داد.

* سروش رفیعی و محسن مسلمان دو بازیکن سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند به گفتگو با هم تیمی‌های سابق خود در لابی هتل پرداختند و برای این تیم آرزوی موفقیت کردند.

* بازیکنان تیم‌ها همچنان نمی‌توانند از اتاق‌های خود بی دلیل خارج شوند و تنها در هنگام برگزاری تمرین گروهی و حضور در سالن‌های بدنسازی می‌توانند به لابی بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین پیروانی سروش رفیعی محسن مسلمان سپاهان افشین پیروانی سپاهان سروش رفیعی محسن مسلمان بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...