Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:46:46 GMT

نوبت‌ دهی تعویض پلاک در فارس اینترنتی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۶۷۰

نوبت‌ دهی تعویض پلاک در فارس اینترنتی شد

سرهنگ مصطفی عباسی، چهارشنبه بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک، سیستم نوبت دهی اینترنتی از امروز (بیست و ششم شهریورماه ۹۹) در استان فارس فعال شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی http://www.nobatdehi.epolice.ir یا سایت راهور ۱۲۰، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور استان فارس، با اشاره اینکه اخذ نوبت اینترنتی در این استان به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: به افراد متفرقه و یا کسانی که بدون نوبت گرفتن از سایت‌های یاد شده، اقدام به مراجعه به مراکز تعویض پلاک کنند هیچگونه خدماتی ارائه نخواهد شد.

عباسی ادامه داد: هم اینک ۲۲ مرکز تعویض پلاک در سایر شهرستان‌های فارس و در شیراز ۲ مرکز، یکی در بولوار امیرکبیر و مرکز شماره ۲ در بولوار ولایت این شهر فعال هستند.

برچسب‌ها تعویض پلاک پلیس راهور ناجا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک پلیس راهور ناجا فارس تعویض پلاک پلیس راهور ناجا فارس اخبار کنکور تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ۶ هزار و ۶۴۷ در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • افزایش تعداد گونه گوزن زرد ایرانی در سایت ارسنجان
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود