Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@03:23:45 GMT

برادران برمودایی ‌اعدام‌شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۷۲۰

دو برادر که از سرکردگان باند مخوف معروف به «برمودا» بودند سحرگاه دیروز در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش خراسان، این دو برادر با همدستی دیگر اعضای باند و در پوشش مسافرکش، زنان و دختران را سوار بر خودرو می کردند و با کشاندن به حاشیه شهر، مورد تجاوز به عنف قرار می دادند. اعضای باند بعد از این که با تهدید چاقو و قمه به نیات شیطانی خود می رسیدند اموال و طلا و جواهرات طعمه های خود را می ربودند و آن ها را رها می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش خراسان حاکی است، پلیس آگاهی خراسان رضوی از بیست و پنجم آبان سال 92 زمانی پرونده معروف به «برمودا» را در دستور کار قرار داد که زن جوانی مقابل چشمان فرزندش، مورد تعرض سه عضو این باند مخوف قرار گرفت و شکایتی را در پلیس آگاهی مطرح کرد. از سوی دیگر کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان نیز که در جست و جوی اعضای این باند بودند آنان را هنگام فرار به شهرهای شمالی در تنگراه به دام انداختند.

بررسی ها نشان داد: اعضای باند که از یک زن به نام افسانه نیز برای ارتکاب جرم استفاده می کردند به زنان و دختران زیادی تجاوز کرده اند. طبق اعترافات متهمان از 36 فقره تجاوز به عنف 10 فقره آن در مشهد رخ داده بود.

با تشکیل جلسات محاکمه، چند نفر از اعضای باند به اعدام محکوم شدند که رای دو برادر سپیده دم روز گذشته با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم در معاونت اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و در زندان مرکزی به اجرا درآمد. مشروح ماجرای باند مخوف «برمودا» روز گذشته در صفحه حوادث روزنامه خراسان به چاپ رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم خورشید روح الله زم حسین انصاریان قرارداد الجزایر توافق اسرائیل و بحرین اعدام زندان دار فیلم خورشید روح الله زم حسین انصاریان قرارداد الجزایر توافق اسرائیل و بحرین اعضای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳ دقیقه‌ای حضور فوریت‌های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام ۵۲ باند موادمخدر

ایسنا/سمنان فرماندهی انتظامی استان سمنان از کاهش سه دقیقه‌ای حضور فوریت‌های پلیسی این استان بر صحنه خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌یی در نشست خبری با رسانه‌ها با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با تلاش همکاران میانگین حضور پلیس ۱۱۰ در صحنه سه دقیقه کاهش یافته و به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیس، یگان های امدادی و انتظامی در فاصله کوتاه‌تری در صحنه حوادث حضور می‌یابند.

وی حضور به هنگام پلیس‌های تخصصی در صحنه حوادث را در ارتقاء امنیت بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اگر چه حضور مأموران در صحنه ، بسته به شرایط و درون‌شهری یا برون‌شهری بودن و.. متفاوت است اما در مجموع با وجود افزایش تماس‌ها با مرکز فوریت‌های پلیس، متوسط زمان حضور پلیس در صحنه طی یک سال اخیر سه دقیقه کاهش یافته که این مهم یک گام مهم برای ارتقاء امنیت در استان است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از برقراری بیش از ۵۱۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در این استان خبر داد و گفت: میزان تماس ها با پلیس طی یک سال اخیر با چهار درصد رشد همراه بوده است.

کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها در سمنان

سردار موقوفه‌یی از سال ۱۴۰۲ به عنوان یک سال پرکار برای فراجا در استان سمنان نام برد و گفت: طی یک سال اخیر به منظور برقراری نظم و امنیت از ابتدای سال تاکنون ۶ مرحله از طرح سراسری فتح در استان اجرایی شده است.

وی همچنین از برپایی طرح‌های امنیت و آرامش در استان خبر داد و اضافه کرد: عمده این طرح ها در حوزه شناسایی و برخورد با سارقین و مالخران، شناسایی و برخورد با فروشندگان عمده و خرده‌فروش موادمخدر، برخورد با اراذل و اوباش و...در شهرستان‌های هشتگانه استان اجرایی شده است.

موقوفه‌یی از کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها در استان به عنوان دستاورد مهم اجرای این طرح‌ها نام برد و اظهار کرد: در زمینه کشفیات سرقت نیز شاهد افزایش ۱۷ درصدی کشفیات در استان سمنان بودیم.

کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت

فرماندهی انتظامی استان سمنان عنوان کرد: همچنین از ابتدای فروردین ماه تا کنون ۴۸ باند از سارقین حرفه‌ای غیربومی در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی استان همکاری و تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارد و همین سبب شده که پلیس در برخورد با تخلفات از اقتدار بیشتری برخوردار باشد.

وی از کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در این استان طی یک سال اخیر خبر داد و با تمجید از عملکرد پلیس راهور و پلیس راه استان گفت: خوشبختانه با وجود اینکه سال قبل در مقایسه با سال پیش از آن شاهد افزایش ۲۸ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان سمنان بودیم اما با اقدامات خوبی که در حوزه پلیس راه و پلیس راهور استان صورت گرفت امسال تصادفات در استان با کاهش محسوسی مواجه بوده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از شناسایی بیش از ۷۰ نقطه حادثه خیر در استان خبر داد و افزود: این نقاط حادثه خیر با تلاش دستگاه های مسوول رفع نقص شد که همین نیز در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در سال جاری بسیار موثر بوده است.

وی همچنین از پلیس فتا استان سمنان به عنوان یکی از پلیس‌های تخصصی موفق نام برد و گفت: بیش از ۹۰ درصد پرونده های تشکیل شده در حوزه پلیس سایبری به کشف انجامیده است.

انهدام ۵۲ باند موادمخدر

وی از افزایش هفت درصدی کشفیات موادمخدر در استان خبر داد و اضافه کرد: همچنین طی یک سال اخیر میزان دستگیری‌ها در ارتباط با مبارزه با موادمخدر با افزایش روبرو بوده است.

سردار موقوفه‌یی ادامه داد: طی امسال ۵۲ باند موادمخدر شناسایی و منهدم شد. اکثر این باندها خارج از استان شناسایی و پیش از ورود به استان شناسایی و منهدم شدند.

وی یادآوری کرد: همچنین از ابتدای سال تا کنون در مجموع ۲۵۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف شده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از افزایش برخورد با اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: پلیس اطلاعات و امنیت در برخورد با متخلفان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی همچنین از افزایش ۴۸ درصدی دستگیری اراذل و اوباش نوظهور در استان خبر داد و گفت: پلیس با هر کس که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد برابر قوانین برخورد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • فروش طلاهای تقلبی توسط یک باند
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • کاهش ۳ دقیقه‌ای حضور فوریت‌های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام ۵۲ باند موادمخدر
  • دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت از باغ ویلا‌های گلبهار