Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:02:01 GMT

اورژانس هوایی در چهارمحال و بختیاری فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۹۴۵

اورژانس هوایی در چهارمحال و بختیاری فعال شد

به گزارش خبرنگار مهر، اورژانس هوایی بعد از ظهر چهارشنبه همزمان با روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی در چهارمحال و بختیاری فعال شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مراسم راه اندازی اورژانس هوایی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی و صعب العبور است، گفت: امداد رسانی هوایی در این استان یک نیاز اصلی به شمار می‌رود که هم اکنون شاهد فعال شدن اورژانس هوایی در این استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حیدری گفت: در سال گذشته ۴۰ مورد امداد هوایی در استان ثبت شد که برای امداد رسانی به بیماران درخواست بالگرد از استان‌های دیگر انجام می‌شد.

وی تاکید کرد: پروژه امداد هوایی با اعتباری با بیش از پنجاه میلیارد ریال در این استان فعال شد.

در حاشیه این مراسم از خانواده شهدای راه خدمت شهیدان کاویانی و طاهری با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی تقدیر شد.

به گزارش مهر، بالگرد اورژانس چهارمحال و بختیاری در اسفند ماه سال ۹۷ برای اعزام بیمار به روستای دهدلی یکی از روستاهای صعب‌العبور شهرستان اردل اعزام شده بود که قبل از رسیدن به محل مأموریت دچار سانحه شد و پنج سرنیشین آن شامل دو خلبان، یک مهندس پرواز و دو تکنسین اورژانس جانباختند.

کد خبر 5025968

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا شیراز شهرکرد آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس شیوع کرونا هفته دفاع مقدس توهین به پیامبر گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 چهارمحال و بختیاری اورژانس هوایی فعال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،میزان بارش‌ها به شرح زیر است:
شهرکرد: ۰٫۱
بروجن: ۱٫۱
لردگان: ۰٫۷
کوهرنگ: ۱٫۷
اردل: ۳
فارسان: ۲٫۴
بن: ۰٫۱
شلمزار: ۱٫۸
فرخ شهر: ۰٫۳
مال خلیفه: ۰٫۱
سورشجان: ۰٫۸
بلداجی: ۰٫۲
دوآب صمصامی: ۴٫۹
بازفت: ۶٫۲
لیرابی: ۵٫۷

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگرد‌های روز جهان