Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@17:12:07 GMT

فروش اقساطی ۴۱هزار واحد مسکن مهر پردیس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۱۴۷

فروش اقساطی ۴۱هزار واحد مسکن مهر پردیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه در جریان بازدید مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از این شهر جدید به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پردیس پرداخت و با اشاره به آماده افتتاح بودن ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر گفت: تحویل این واحدها از هفته گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تلاش می‌کنیم روزانه یک تا دو بلوک ساختمانی را به متقاضیان تحویل دهیم و به موازات آن نیز پیگیر تکمیل نواقص سایر واحدها هستیم.

او با بیان اینکه خوشبختانه برخی از مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس،  نظیر انشعابات آب، برق و گاز، مرتفع شده است، افزود: تعداد دو هزار و ۹۵۰ واحد از فاز ۱۱، دو هزار و ۵۰۰ واحد از هشت، دو هزار واحد از فاز پنج و ۱۵۰ واحد از فاز ۹ قدیم، استعداد افتتاح در آبان‌ماه را دارند.  

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین از دریافت مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان از تسهیلات هزار میلیارد تومانی بانک مسکن برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید خبر داد و گفت: مسوولان این بانک، قول پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر را در هفته آینده به ما داده‌اند.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هزینه کرده‌ایم، عنوان کرد: تا به امروز بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در پردیس انجام داده‌ایم که این میزان به جز پروژه‌های مشارکتی است که در پردیس دنبال می‌کنیم.

هدایت گفت: ماه گذشته برای نخستین‌بار در پردیس موفق به فروش اقساطی دو هزار واحد شدیم و با تدابیر انجام شده در ماه جاری نیز به این رکورد خواهیم رسید. در این رابطه جلسات مستمری را با بانک مسکن برگزار کرده‌ایم تا کل فرآیند فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در پردیس به صورت سیستمی انجام شود. به این منظور تمام زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و اگر بتوانیم آن را عملی کنیم، قطعا به رکورد فروش اقساطی چهار هزار واحد در طول یک‌ماه نیز دست خواهیم یافت.

او با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به فروش اقساطی رسیده و ۴۵ هزار واحد افتتاح شده است، گفت: تا پایان آبان‌ماه جاری نیز ۲۱ هزار واحد دیگر افتتاح می‌شود.  به این ترتیب به‌جز حدود پنج هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن امسال آغاز شده است و سال آینده به پایان خواهد رسید، مابقی واحدهای مسکن مهر در سال جاری تکمیل خواهند شد.  

پربیننده ترین تورم مسکن تا کجا؟ درخواست لغو دوفوریت طرح تولید مسکن/ این طرح در شکل فعلی آن مخاطره‌آمیز است کاهش ۶۰۰ هزار تومانی اقساط وام ودیعه مسکن تغییرات قیمت مسکن نقاط شهری در بهار۹۹/ افزایش ۲۲.۱درصدی قیمت هر متر زمین درصد رهن کامل به قیمت ملک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر پردیس شهر جدید پردیس مهدی هدایت مسکن مهر تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان واحد مسکن مهر مسکن مهر فروش اقساطی هزار واحد دو هزار شهر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت

سید محمد آقامیری روز سه‌شنبه ، با تاکید بر تبدیل‌شدن قم به کارگاه تولید مسکن،گفت: هم اینک در تمامی شهرستان‌ها، شهر‌ها و بخش‌های استان قم طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست.

استاندار قم عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اردیبهشت‌ماه امسال هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی پس از تکمیل تحویل متقاضیان خواهد شد.

آقامیری گفت: در طرح نهضت ملی مسکن افزون بر ۶۳ هزار نفر از مردم قم واجد شرایط خانه‌دارشدن شناسایی شدند که واحد‌های مسکونی این افراد در ۲ قالب آپارتمانی و ویلایی احداث می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه رتبه استان قم در تامین مسکن از جایگاه هفدهم در ابتدای سال گذشته به رتبه دوم رسیده‌است، گفت: با انجام برخی اقدامات جزیی، قم می‌تواند به زودی رتبه نخست کشور را در تامین زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را از آن خود کند.

آقامیری ادامه داد: با بهره‌برداری از طرح‌های نهضت ملی مسکن و سامانه‌های طراحی شده در خصوص اجاره‌بها در استان قم، انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده تورم بازار مسکن مدیریت گردد.

علاوه بر سایت‌های ۵۶۰ هکتاری، ۲۲.۲۷ و ۱۷ هکتاری در پردیسان قم که به‌صورت آپارتمانی در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است، خانه‌های مسکونی در سایت‌های طایقان و پرنیان، قنوات و برخی از شهر‌های اقماری به‌صورت یک‌طبقه درحال آماده سازی است.

براساس گزارش سامانه نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از ۱۴۷ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۸۵ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند.

شهرک پرنیان به مساحت ۹۵۰ هکتار در فاصله ۲۱ کیلومتری پردیسان قم در محدوده روستای قلعه چم قرار دارد و به‌عنوان سایت جدید نهضت ملی مسکن ساخت خانه‌های ویلایی در آن آغاز شده‌است.

در این سایت، ساخت خانه‌های یک‌طبقه حیاط‌دار ۳۰۰ مترمربعی در طرح نهضت ملی و ۲۰۰ مترمربعی برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش‌بینی شده‌است. در فاز نخست این شهرک هفت هزار و ۵۰۰ واحد ویلایی احداث می‌شود.

شهرک پرنیان ظرفیت ۴۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد که در گام نخست در سه‌فاز ۱۷۰.۳۶۰ و ۴۱۵ هکتاری اجرایی خواهد شد که در فاز اول آن به مساحت حدود ۱۷۰ هکتار طراحی و اجرا می‌شود.

همچنین براساس آخرین گزارش گیری از سامانه نهضت ملی مسکن، در شهر سلفچگان حدود سه هزار و ۸۰۰ متقاضی اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط شناخته شده‌اند. متراژ واحد‌های مسکونی ۲۰۰ متر که ۸۰ تا ۱۰۰ متر آن را بنای ساختمان تشکیل می‌دهد.

سایت نهضت ملی مسکن اسلام‌آباد قنوات نیز واقع در هفت‌کیلومتری شهر قم، بین مبارک آباد و شهر قنوات قرار دارد و مساحت آن ۵۴۵ هکتار است.

در این سایت بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن طراحی شده است و واحد‌های مسکونی به‌مرور به‌صورت ساخت اسکلت و سفت‌کاری و یا واگذاری زمین انفرادی به متقاضیان اختصاص می‌یابد. قطعات زمین‌های سایت اسلام‌آباد قنوات به‌صورت یک‌طبقه حیاط‌دار ۲۰۰ متری طراحی شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت