Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:08:23 GMT

رسول‌پناه: علیپور همه را بازی داد!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۲۷۰

رسول‌پناه: علیپور همه را بازی داد!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این رفتار بازی با احساسات هواداران و بی‌احترامی به من و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود. از او توقع نداشتم ما را بازی داده و روبروی هواداران قرار دهد.

به گزارش مشرق، مهدی رسول پناه یک روز بعد پیروزی پرسپولیس در مقابل التعاون عربستان گفت: این برد را به خانواده بزرگ پرسپولیس و همه هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قبل از این بازی هم گفته بودم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش جواب دندان‌شکنی به کارشکنی‌ها خواهند داد و خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد. به مربیان پرسپولیس و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم که تا پایان بازی مرد و مردانه جنگیدند و با یک پیروزی شیرین دل هواداران را شاد کردند.

بیشتر بخوانید: افشاگری رئیس باشگاه ماریتیمو درمورد اقدام علیپور

وی ادامه داد: در حال حاضر همه پرسپولیسی‌ها احساس خوبی دارند و اسم رمز این موفقیت به نظر من همدلی اعضای تیم برای دستیابی به یک هدف بزرگ بوده است. ما در باشگاه پرسپولیس قدردان مربیان و بازیکنان هستیم و امیدواریم این پیروزی‌ها در دیدارهای آینده نیز تکرار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس باشگاه ماریتیمو مبنی بر اینکه بیش از دو ماه است با علی علیپور قرارداد بسته‌اند، یادآور شد: اظهارات کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو را خواندم و تأسف خوردم. با این صحبت‌های مرد پرتغالی خیلی چیزها روشن شد. کاش علی علیپور از همان اول صادقانه به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته و نمی‌تواند در پرسپولیس بماند. او و مدیربرنامه‌هایش جلساتی با من و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کردند در حالی که به گفته رئیس ماریتیمو با باشگاه پرتغالی قرارداد بسته و اصلاً قصد ماندن نداشته است. این رفتار بازی با احساسات هواداران و بی‌احترامی به من و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود. از او توقع نداشتم ما را بازی داده و روبروی هواداران قرار دهد.

بیشتر بخوانید: رغبتی: برای حفظ علیپور انعطاف زیادی به خرج دادیم

رسول پناه در ادامه افزود: علی علیپور ۶ فصل برای این تیم زحمت کشیده و من هم مثل پسرم او را دوست دارم و بارها گفته‌ام در باشگاه پرسپولیس به روی این بازیکن باز است. تاکنون بازیکنان بزرگی به پرسپولیس آمده‌اند و رفته‌اند. آنچه باقی می‌ماند رفتار صادقانه با طرفداران است. علیپور اگر از همان روز اول ما را سرکار نمی‌گذاشت و به جای چک و چانه زدن بر سر رقم قرارداد صاف و پوست کنده به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته است این همه فشار به باشگاه پرسپولیس و مدیریت تیم وارد نمی‌شد. ما هم به شکلی شایسته از او تقدیر می‌کردیم، ما که گذشتیم و بخشیدیم اما این رسم معرفت نبود آقای علی علیپور!

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو نیز خاطرنشان کرد: صادقانه و شفاف درباره پرونده آقای برانکو با هواداران حرف زدیم و اطلاع دادیم ممکن است پنجره نقل و انتقالات باشگاه به صورت موقت بسته شود. الان به جای سفر به قطر در تهران ماندیم تا با تلاشی شبانه روزی بتوانیم منابع مالی برای پرداخت دستمزد این مربی شریف فراهم کنیم. هرچند از نزدیک آقای برانکو را تا به حال ندیدم و قبل از ما یک سنت از مطالبات او هم پرداخت نشده بود اما وظیفه خودم می‌دانم بابت تمام بدقولی‌ها ازسرمربی موفق و پرافتخار پرسپولیس عذرخواهی کنم. آقای برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و ۷ جام برای این تیم گرفته است. من از راه دور دست این مرد جنتلمن را به گرمی می‌فشارم و قول می‌دهم همان طور که ۳۰ درصد طلب او را پرداخت کردیم ان‌شاءالله ۷۰ درصد باقی مانده را نیز بپردازیم. مضاف بر اینکه قانون جدید فیفا هم می‌گوید بلافاصله پس از واریز پول به حساب شاکی، پنجره‌های بسته نقل و انتقالات باز خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین برانکو قطر یحیی گل محمدی علی علیپور تهران فیفا ماریتیمو علیپور باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مشرق باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در لیگ برتر این فصل تنها دروازه بانی است که موفق شده طی۳۶۰ دقیقه و در ۴ دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان(۱)، استقلال خوزستان(۲)، پرسپولیس(۳) و هوادار(۴) - در دور برگشت این فصل از رقابت ها - موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال به دست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ دیدار متوالی نرسید. اما حالا امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در ۳ مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد در آستانه رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی است.

رفیعی که حالا با مصدومیت علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد تنها سه بار فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس در این فصل را پیدا کرده که در هر سه مسابقه ۲۷۰ دقیقه گلی دریافت نکرده است.

در صورت گل نخوردن پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان رفیعی می‌تواند به رکورد چهارمین مسابقه پشت سر هم حضور درون دروازه پرسپولیس بدون گل خورده دست پیدا کند. هرچند که بین دو مسابقه اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گوهر سیرجان فاصله افتاد اما این بازیکن بیش از این فرصتی برای حضور درون دروازه پرسپولیس را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!