Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@16:58:18 GMT

فیلم/ ویدئو لو رفته و جنجالی از پدر آرون افشار

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۲۹۴

‍‍‍‍‍‍

صراط: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آرون افشار فضای مجازی خواننده پاپ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است

یک اتفاق عجیب در کشتی انتخابی آمریکا، همه معادلات قدرت در وزن 86 کیلو را برای المپیک 2024 به هم ریخت. آرون بروکس در 2 مسابقه متوالی دیوید تیلور، نابغه 33 ساله کشتی جهان را شکست داد و نماینده کشتی آمریکا در المپیک پاریس شد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها بابت برد بروکس خوشحال شدند و تصور دارند که بروکس کشتی گیر قدرتمندی برای این وزن نیست و نمایندگان کشورمان یعنی حسن یزدانی و کامران قاسمپور به راحتی می توانند برابر این کشتی گیر تازه وارد آمریکایی برنده شوند. اما این گونه نیست و کشتی گیری که نه در یک مبارزه بلکه در 2 مبارزه تنها 2 امتیاز برابر دیوید تیلور از دست داده، می تواند در حد مقام قهرمانی تیلور در کشتی دنیا موفق ظاهر شود.

بروکس کسی را شکست داد که از سال 2018 تا کنون تنها یک بار در دنیا بازنده شده بود. تیلور در مسابقات جهانی 2021 برابر حسن یزدانی در فینال مسابقات قهرمانی جهان 6-2 بازنده شد و قبل و بعد از آن دیگر به هیچ کس نباخته بود. 

حالا کشتی آمریکا با نسل تازه به میدان می آید. جی دن کاکس در 97 کیلو باخت و خداحافظی کرد. جوردن باروز در 74 کیلو ناکام شد و دیوید تیلور هم بازنده شد تا سه قهرمان جهان در مسابقات بسیار پرشور و سطح بالای کشتی دنیا برابر رقبا بازنده شده، حضور در مسابقات المپیک 2024 را از دست بدهند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است