Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:17:31 GMT

هشدار گردان‌های القسام به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۵۷۶

هشدار گردان‌های القسام به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العربی الجدید، گردان‌های القسام،  شاخه نظامی حماس در نوار غزه تاکید کرد مقاومت بر اساس تثبیت معادله حمله در برابر حمله، به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

این پایگاه خبری در گزارشی از تحولات در نوار غزه و تبعات حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع گروه‌های مقاومت فلسطینی نوشت: گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هشدار داد رژیم اشغالگر بهای هرگونه تجاوز خود را به فلسطینیان و مواضع نظامی مقاومت فلسطین خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان‌های القسام امروز در بیانیه‌ای کوتاه، اندکی پس از اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بمباران مواضع مقاومت در شمال و مرکز نوار غزه تاکید کرد مقاومت بر اساس تثبیت معادله حمله در برابر حمله، به هرگونه تجاوز دولت اشغالگر پاسخ خواهد داد.

گردان‌های القسام در این بیانیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که حمله را با حمله مستقیم و در حد تجاوز این رژیم پاسخ خواهد داد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی بار‌ها اعلام کرده اند به هرگونه حمله و تجاوز به مواضع این گروه‌ها و نیز به فلسطینیان ساکن نوار غزه پاسخ خواهند داد و به دولت اشغالگر هرگز اجازه نخواهند داد قواعد درگیری را به نفع خود تغییر دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی گردان های القسام تجاوز رژیم صهیونیستی جنبش حماس گردان های القسام رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در اطراف بیمارستان شفا در غزه دست‌کم ۳۰ فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که یک منبع نزدیک به مقاومت فلسطین به المیادین گفت که درگیری شدیدی بین مقاومت و ارتش اشغالگر در مجاورت مجتمع پزشکی شفا جریان دارد.

به گفته این منبع، درگیری ها در جنوب و جنوب شرقی بیمارستان شفا شدت بیشتری دارد و هر شیء متحرکی هدف تیراندازی بالگردها و آتش توپخانه رژیم صهیونیستی قرار می ‌گیرد.

رزمندگان مقاومت نیز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را در اطراف بیمارستان شفا هدف حمله خمپاره‌ای و موشک ‌های هدایت شونده قرار دادند.

کد خبر 6062819

دیگر خبرها

  • تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • ۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا
  • سکوت در برابر هتک حیثیت زنان فلسطینی، یعنی کمک به ادامه قتل و تجاوز صهیونیست ها
  • گردان‌های قسام «اشدود» را موشک‌باران کرد
  • جبهه مقاومت انتقام تجاوز به زنان فلسطینی را می‌گیرد
  • هشدار انصارالله به ریاض درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به یمن